Posted by: rojukene | veebruar 1, 2008

Lollil ikka veab kah mõnikord :D

SEZ320iSEZ320i 2Nimelt olen ma juba paar päeva tahtnud uut telefoni osta, kuna vana tefloni rõõmupulk (joystick on nii tore sõna!) on hakanud juba väga väsima ning tahab jubedat väänamist. Mulle sellised naljad ei istu ja seega leidsin, et midagi tuleb kiiremas korras ette võtta. Eile õhtul jõudsin aga poodi veerand tundi pärast esinduse sulgemist – neil oli nimelt inventuur. Olin kohe täitsa nördinud, et kuidas siis nii, oleks võinud vähemalt kodulehelegi hoiatuse välja panna. Noh, täna oli mul aga selle üle täitsa hea meel, et eile leti ligi ei pääsenud – telefoni hind oli üleöö 200 krooni kukkunud 😛 Ja datakaabelgi maksis 600 asemel poole vähem. Lisaks lükati veel tasuta kaasa ka Birgit Õigemeele plaat, mille ma küll juba ära lubasin. Harjumatult tilluke, aga see-eest päris ilus mu meelest. Käes hoida on minu jaoks piisavalt mugav, ühe käega annab kah kasutada ja puha. Väga palju pole teda veel näppida jõudnud, aga eks selleks ole edaspidi aega piisavalt.

(Pildid pärit Soni Eerikupoja koduleheküljelt.)

Muide, kas kellelgi on ehk mulle korraks, õige natukeseks, POOLEKS TUNNIKS laenata Sony Ericsson J300i datakaablit? On paar asja, mida ma väga tahaks vanast telefonist kätte saada, kuid hetkel pole selleks eriti võimalust 😦

* * *

Ma olen jälle üle töötanud. Eile lugesin tööd tehes kõigepealt “Tartu Kaubamaja Toidumaailm” asemel välja “Tartu Kaubamaja Jäätmejaam” (WTF???) ja seejärel “TÜ Kivilinna Konsum” asemel “TÜ Kivilinna Gümnaasium” ning mõtlesin veel omaette, et on teised ikka õige ülbeks läinud – kool ostab hulgi alkoholi ja veel tarbijate ühistuna? XD

Tänane juhtum oli veelgi parem, seekord oli probleem konkreetselt minu peas:

margus /BOFHing/ says (15:44):
aga mina tegin vanaisale meili konto
Roju {thank you for the blood and tears and for the table dance} says (15:44):
jeee 😀
margus /BOFHing/ says (15:44):
kurtis, et ta maleserveri kasutajatunnust ei saa uuendada ilma meilikontota
Roju {thank you for the blood and tears and for the table dance} says (15:44):
issand
Roju {thank you for the blood and tears and for the table dance} says (15:45):
ma olen peast haige
Roju {thank you for the blood and tears and for the table dance} says (15:45):
ma tahtsin küsida, ei “is that maleserver some kind of a pr0n site?”
margus /BOFHing/ says (15:45):
kinda ..
margus /BOFHing/ says (15:45):
😀
margus /BOFHing/ says (16:02):
müsteerious koht ikka on sinu mõistus
Roju {thank you for the blood and tears and for the table dance} says (16:04):
ma ise ka kardan aeg-ajalt

Ainus lohutus oli see, et kui ma seda Mannile peistisin, sai tema esimese hooga samamoodi valesti aru 😀

Aga õhtul ootab mind Zavood. Jee 🙂


Vastust

  1. kas ma saan õigesti aru, et sulle ei istu rõõmupulga väänamine??? Mis sul viga on? :O

  2. No vaata, mulle meeldiks teda mõnusalt ja sujuvalt kasutada, mitte looma jõuga vägistada…

  3. kas mitte SE’de kaablid standardsed pole?

    ma olen uus SE kasutaja, kuid olen märganud, et see kaablisüsteem tundub köigil üks ja sama olema.

  4. Ei no kaabel ise on muidugi standardne. Ainult et üks ots on erinev…

    Ma nii loll siiski pole, et eeldaks mittetöötavust puhtalt mudeli nime järgi, ikka väga erinevad juhtmeotsad on neil kahel SE-l. Paraku on need ajad vist jäädavalt möödas, kui ühe laadijaga said kümnele eri masti telefonile särtsu anda…

  5. pigem on need ajad tulemas, mil hakkavad eri tootja kaablid standardsemaks muutuma. vähemalt meedias jooksis vahepeal läbi, et usb’st ehk saab ühtne kaablisüsteem, et oleks kergem andmeid vahetada+akut laadida.

    vb siis hinnavaatlusesse teema panna, et kas kellegil on sellele ja sellele sobivat kaablit. sealt üldiselt leiab abivalmis inimesi 🙂

  6. Tjah, kui ma nende kahe aasta jooksul, mil ma J300i-d kasutasin, ei raatsinud kaablit osta, siis nüüd ammugi enam mitte 😛 Ehk ma siiski mingi variandi leian.

  7. minu mõistus töötab küll häirivalt normaalselt viimasel ajal… maleserver on maleserver… nothing to do with pr0n ._.

  8. Ja millal mina Zavoodi saan, ah?

    Tekitad konstantselt kadedushooge.

  9. Annika: mul töötab mõistus lihtsalt häirivalt ega taha üldse normaliseerumise märke ilmutada, pigem vastupidi.

    Liis, kullake, küll Sa saad mõne aja pärast, küll saad…

  10. Mhm, kui Zav oma eksistentsi ei lõpeta…

  11. Heee, minagi veetsin eilse kena tunnikese Lõunakas ja lõpuks võtsin ka Eerikupoja ää 😛 ainult näppida veel ei saa, sest numbri liikumine võtab aega ja televonksi saab alles nädala pärast kätte. siiani oli nunnu punane Samsung, aga tundus, et oleks ka vaja natuke bling-blingi, kuigi tegelt vana hea sõbrake täitsa korralik.
    Zavoodi ei mahu sisse.. neljapäeva öösel kl 2 ei mahu sisse :S kui sõpru pole, kelle põlve peale potsatada, siis on seal ikka natuke jama. või jah, olgu siis täis, aga paaris lauas ja leti ees olid ikka konkreetselt dress-toss-tagi tüübid. NÕ-ME! Ehk kunagi proovib uuesti.

  12. Neljapäevaöösiti ma aidata ei saa, kuna püüan reedeti töövõimeline olla, aga mõnel reedel või laupäeval võid proovida mind sealt üles leida ja õlale koputada, ehk annab midagi organiseerida 😛 Sel nädalavahel ma ilmselt Zavvi küll ei jõua, aga mõni järgmine oleks juba täitsa mõeldav.


Räägi mulle midagi...

Kategooriad