Posted by: rojukene | november 12, 2012

Sest et ma olen edev

Mul on ju uued silmad, millega eputama peab 🙂

Tegelikult on need läätsed roosad, aga originaalvärviga mängides tuleb kokku sihukene toon

Ja juuksed on tumedamat tooni samblarohelised, kuigi lambivalgel paistavad võrdlemisi pruunikad. Äärmiselt looduslähedane värv, mulle meeldib 🙂

***

Käisin täna autoga remonditöökojas. Õli sai vahetatud, aga mootorituluke jäi ikka põlema. Tüübid sügasid kukalt ja ütlesid, et ei tea – veakoodi lasi ära kustutada, aga tuli keeldus surnuks minemast. Ilmselt lambda vigurdab, aga kuna kütusekulu pole lakke karanud, siis leidsime, et ma ei ole praegu raha peale vihane ja las ta hetkel jääda. Kinnitati, et “ega see midagi ei tee, kui see mootorituli põleb”, miskit ohtlikku ei ole ja sõita võib. Eks siis lähen tagasi, kui Rojumobiil järsku jooma otsustab hakata.

***

Puhkuseni on jäänud nõks alla kolme nädala 🙂 Ma kohe ei jõua ära oodata, millal üks teatav lennuk maandub… :3


Räägi mulle midagi...

Kategooriad