Posted by: rojukene | mai 4, 2013

Ma olen ikka veel elus… peaaegu

Olen saanud mitmelt poolt mükse, et miks mu blogis ometigi ainult vaikus valitseb. On jah kuidagi üksildane siin, aga miskipärast ei kisu enam kirjutama, no kohe üldse mitte. Kuidagi selline tunne on, et see blogi märgib teatud etappi mu elus ja nüüd on käsil hoopis teistmoodi ja täiesti uus ajastu.

Muutunud on päris mitu asja – võtsin ülikoolist paberid välja ja seega elimineerisin probleemi, mis mul muidu pidevalt kuklas tiksus ja stressi tekitas. Ehk kunagi lõpetan eksternina ära, aga praegu pole absoluutselt tahtmist sellega tegeleda. Kolisin Ritaga kokku ja nüüd on elu palju ilusam – ühelt poolt saame palju rohkem koos hängida ja teisest küljest on meil niivõrd erinevad graafikud, et mõlemad saavad ka piisavalt palju üksiolemise aega. Väljamaa mees on mul jätkuvalt olemas, ehk juuni lõpus tuleb jälle mõneks nädalaks külla. Töö juures sain natuke ametikõrgendust ja puha… Ja üks pilt minust ka, sest inimesed ei tunne mind lihtsalt enam ära.

Proof I exist!

Proof I exist!

Võrreldes aastataguse ajaga on mind 28,5 kilo vähem, aga 25 peab veel minema. Also: sõbrannade riidekapid on ikka hindamatu varamu 🙂 Tänud, M :*

Mis siis edasi? Pole veel otsustanud. Tõenäoliselt teen mingil hetkel uue blogi, aga siis ilmselt juba vahelduse mõttes inglise keeles.


Vastust

  1. Tohime sulle külla tulla?

  2. Wow, looking good, girl. 😛

  3. Hästi tore kuulda, et sul hästi läheb. Ma ise lähen 22. mai Austraaliasse, näiteks. Aga kui blogima hakkad uuesti, siis oleks tore jälgida küll.

  4. 28,5 kg!!!!!!!!! Sa oled niiiiii tubli!:) Ja väga kaunis näed välja!:)

  5. Vau! Väga tubli, kena näed välja!


Räägi mulle midagi...

Kategooriad