Posted by: rojukene | november 29, 2012

Appi!

Kuna ma veedan pika nädalavahetuse Tallinnas, siis otsustasin vaadata, mis ilma norrakad meile ennustavad kah.

Päris õudne hakkas O__O

MIINUS SEITSETEIST?!? Ma saan aru, et me elame Eestis ja et kohe on detsember, aga nullist peaaegu kahekümneni niimoodi kiirendada…

No ja kui mina veel kuidagi ellu jään, siis ma ei tea, mis ma selle tegelasega peale hakkan, kes reedel lennukist maha astub. Võtan talle igaks juhuks ilmselt ühe fliisi kodust kaasa, aga ma kardan, et ta saab traumeeritud nii ehk naa. Kõige külmem ilm, kus ta kunagi olnud on, on -10…

Kui me surnuks ei külmu, siis laupäeva õhtul istume kuskil kõrtsis ja vaatame inimesi. Kes meiega liituda tahab, see otsib mu telefoninumbri/MSNi/skaibi/meiliaadressi üles ja tegutseb vastavalt, eks 🙂


Räägi mulle midagi...

Kategooriad