Posted by: rojukene | veebruar 3, 2008

Are you the hammer for my nails tonight?

Uh, mul on olnud… kuidas seda nüüd öeldagi, sotsiaalses võtmes äärmiselt tegus nädalavahetus. Igatahes seda ma võin öelda küll, et kui mõni naine tunneb, et kannatab meestepoolse tähelepanuvaeguse all, siis võin julgelt soovitada: hankige endale põlvini nöörsaapad ja punane tartanseelik (mina õmblesin enda oma ise, aga võib-olla müüakse kuskil poes ka). Igaks juhuks võtke kaigas kah kaasa, mul oleks seda igatahes vaja läinud 😀

Näiteks Undergroundi kempsujärjekorras tuli minu taha mingi tüüp, kes mõõtis mind pealaest jalatallani ning pakkus, et “ristame mõõgad!” Ma küll hoiatasin, et minu keel on nii terav, et lõikab selle tema mõõga hetkega läbi, kuid teda ei paistnud see mõte kuigivõrd heidutavat. Kabiin vabanes ning ma vupsasin pikemat vestlust arendamata sisse. Kui paar minutit hiljem käsi pesin, sai ka tema just oma asjaga ühele poole ning ilma igasuguse hoiatuseta andis mulle kabiinist väljudes laksu tagumikule. As a proper thank-you-note he then got kicked in the knees. Kahjuks küll mitte nii kõvasti, et liigesest välja, kuid ilmselt oli tal siiski piisavalt valus, et ta sai mu peenest vihjest õigesti aru ning taganes nii kiiresti kui longata andis.

Zavoodis oli mul veelgi rohkem lööki, seekord siiski mitte nii otseses mõttes. Mingisugune tegelane (kes muuseas nägi välja nagu 90-te alguspoolel prevaleerinud mafiosniku stereotüüp – tõmmu, SUUR ja nahktagiga kirvenägu) lihtsalt haaras mu leti ääres oma embusse ega lasknud mind tükk aega tulema. Jõudude vahekord ei olnud just võrdne, aga õnneks oli ta viisakas, nii et ma suutsin ennast sealt situatsioonist lihtsalt rahulikult välja rääkida. Mu kaaslane oli kah parajasti laua ääres ega teadnud mind ära päästma tulla. Tema sai aga eilse õhtu jooksul lausa kaks korda eri kodanikelt ähvardusi, et ta saab kohe peksa, kui mind ei loovuta XD Millega ähvardajad ei arvestanud, oli asjaolu, et mind seesugne seltskonnavahetus põrmugi ei ahvatlenud ning et minusugune cute & cuddly (oskan küll kui tahan!) neiu võib ühe hetkega muutuda äärmiselt halvaendeliselt ähvardavaks. Võtsid ilusasti aru pähe ning voolasid pead õlgade vahele tõmmates minema… Ja need on vaid mõned üksikud näited sellest nädalalõpust, ilmselt on kuuseis kummaline või midagi.

Aga peab mainima, et hoolimata kummalisel kombel grupiviisiliselt hulluks läinud meestest oli see nädalavahe päris khuul ja algusest lõpuni totaalne egotripp 🙂

Väike muusikaline vahepala ka:

Divinyls – “I Touch Myself” 


Vastust

  1. ma ei tea, mis mul siis viga on, aga minu puhul põlvini nöörsaapad ja punane tartanseelik absoluutselt ei tööta. kui see kooslus mul seljas on, ma mõtlen. kusjuures see seelik on päris obstöönselt lühike ka.

    ma vist olen lihtsalt imelik.

  2. Vat mina ka ei tea, miks ei tööta… Aga igal juhul on on tegu suurepärase kooslusega 😛


Räägi mulle midagi...

Kategooriad