Posted by: rojukene | oktoober 23, 2012

Sügis on ilus…

…ja mina ka.

Nimelt tekkis mul tungiv vajadus endast uusi ja kauneid fotosid hankida (allpool on veits tulemusi näha ka) ning Rita tuli selle idee teostamise juures lahkesti appi 🙂 Kahjuks otsustas mu Canon mulle taas kord käkki keerata ning fotošuut lõppes kaamera pahandamisega teemal LENS ERROR. Tegi kurjalt kolm piiksu ning pakkis end kokku. Korduvalt. On tropp.

Ega ma olen kah kangekaelne. Koju jõudes tegin workaroundi suruõhuga (see on vähemalt varem abiks olnud) ning vaatasin joonelt välja uue sõbra, kelle ma endale eelmisel neljapäeval ka soetasin. Saage tuttavaks – Pentax K-5 🙂

See uus sõps teenis muidugi ühelt kolleegilt välja muige, et “Sinust on tõesti saanud õige [töökoht]lane – väljaspool tööd elu ei ole, aga see-eest on sul hästi kallis hobi!”

Aga mis ma ikka pikalt jahun, näitan parem pilta.

Mõned klõpsud teemal “gootiRoju botaias”:

Stop and smell the roses

Dendrofiilia on jätkuvalt läbiv teema

Hurmur sügisesel sillal, taustal brokkolipuu

“Sina, põõsas, ikka mõistad mind…”

 

Töö on, nagu ikka, tellija materjalist. Ikka on mõistlik pildistama minna siis, kui oled eelneval ööl kella seitsmeni hommikul tööl olnud ja siis kodus nii umbes 4 tundi magada saanud 😀 Seega close-upid ei olnud väga hea idee, ilmselgelt.

Aga paar näidet siis Pentaxi esimestest katsetustest kah:

Nii ilus värviline sein oli!

Tšillisivad põlla pääl siuksed tüübid

Mmmm, avaga mängimine on lahe

Patrick saab jälle feimi juurde 🙂

Responses

  1. Kõik pildid on lausa häbemataselt kaunid. Tahaks kah.

    • Aitäääääähhhh 🙂


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

