Posted by: rojukene | juuni 27, 2012

Jaanipäev edukalt üle elatud :)

Tänavu mul jaanituld teha ei õnnestunud, aga see-eest sain piisavalt niisamagi värskes õhus vihma käes liguneda ja head seltskonda nautida. Traditsiooniliselt oli tegu paraja kiiksuga üritusega, seekordseks teemaks oli “nudistide suvelaager”. Peab märkima, et võimalusest haarati ohtralt kinni, kui ilm ja vereimejad loomad vähegi lubasid 🙂

Kuigi ma pidin juba laupäeva õhtul linna tagasi sõitma, jõudsin siiski mõned hetked jäädvustada.

Sulnis sigaret sääskede seas

Päeva parim pilt 🙂

Pidulik lipuheiskamine küll venis, aga sai lõpuks siiski teoks

Töödejuhataja ees, nukker ori järel…

…aga tegelikult talle täitsa meeldis, kui irve järgi otsustada 😛

Ühelt poolt täitsa siivas lõkkease…

…ja teisel pool olid TISSID!

Üldine vaade olukorrale

Niiiii ilus sein sai lõpuks!

Kuna mul algas nädalane puhkus (selle suve ainus!), sai pühapäeva hilisõhtul A. kaasa rabatud ning läksime Kärsale tagasi, et lõpuks ometi teoks teha sada aastat plaanitud vene filmide õhtu, mängida mulle kingitud lauamängu “Smallworld Underground” ja kindlaks teha, kumb meist siis ikkagi on Liivimaa parim saunakütja. Etteruttavalt võin öelda, et vastus viimasele küsimusele on jätkuvalt “Roju” 😛 Isegi grilli süütasin ma ainult ühe tikuga, kuigi peab möönma, et tema poolt kasutatav pilbaste süsteem nägi ka väga kaunis välja.

Greit saksess, ma ütlen.

Karahvin on lihtsalt überstiilne, maivõi. Ja need valged junnid on muide grillitud šampinjonid, mis on seest täidetud Merevaigu ning sinihallitusjuustuga. Jumalikud.

Filmidest oli meil kaasas “Stalker”, musketärid ja jahi ning kalapüügi eripärad. Lõppeks vaatasimegi vaid viimast kaht sellest nimekirjast, kuna “Stalker” on lihtsalt äärmiselt masendav (meil ei olnud nii palju viina, noh) ja öö sai kuidagi maru kähku otsa.

Äge mäng on see “Smallworld Underground” 🙂

Üsna keeruline on puhtalt juhendile toetudes mängida nii paljude tokenitega lauamängu, millega pole varem kokku puutunud 😛 Esimene käik võttis vist tund aega 😀 Aga edasi läks juba libedamalt ja nüüd ma tahaks seda mängida näiteks neljase kambaga…

Puhkuse algus läks igal juhul täie ette. Nüüd saangi paar päeva rahulikult kodus olla ja siis juba ongi reede ja Hard Rock Laagrisse sõit. Esinejate nimekiri pole tänavu just väga hiilgav, aga ma usun, et tuleb vinge üritus sellegipoolest. Elame veel!

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

