Posted by: rojukene | juuni 2, 2012

Teadsin, et olen midagi unustanud

Mul on ju puha eputamata oma saagiga, mis ma kunstizaalis-kunstizaaaalis endale skoorisin 🙂

Pildi tegi hr Raivo Ird isiklikult.

Ja siis ma pean veel seda ka demonstreerima, kui imeline kleit mul on. Ostetud sai teine 5 aasta eest Riiast ja IKKA VEEL on ta sama kaunis kui tollal 🙂 Ja ma ausõna mingil hetkel lähen Abakhani ja vaatan, kas mul õnnestub sarnast kangast sebida, et midagi samasugust omale juurde tekitada.

Suvel on see lihtsalt asendamatu 🙂

Loodetavasti olen mina ka nüüd popp ja noortepärane, kui mul on blogis postitus sarjast “ostsin selle asja sealt”. Kahjuks ma ei mäleta enam selle kleidi hinda, seega päris hundikarja mind uluma ilmselgelt ei lasta, aga suurusjärk oli igatahes kuskil 25 lati ringis 😛

Räägi mulle midagi...

Kategooriad

