Posted by: rojukene | mai 7, 2012

Maailm lõppeb maikuus

Või noh, ega ma ei tea, kas ta seda tegelikult ka teeb, aga vahel on selline tunne küll, et võiks.

Pean siin ajaloo tarbeks ära märkima, et reedel käisin oma elu esimesel kunstioksjonil ja puha. Tulin tagasi suisa kahe überfäänsi maaliga – ühe ostsin ja teise sain auhinnaks parima kostüümi eest. Because that’s just how I roll.

“PUUSLIK” – Raivo Ird, 2000, õli ja akrüül vineeril, 35 x 50 cm

Selle ma ostsingi – maal ise on mulle juba aastaid väga meeldinud, muide. Ilmselge tõend selle kohta, et good things come to those who wait.

“ÖINE SELTSKOND” – Raivo Ird, 2000, akrüül lõuendil, 180 x 140 cm

Ja vot selle sain ma omale auhinnaks 🙂 Plaanisin küll midagi väiksemat võtta, aga kunstnikuhärra soovitas just tungivalt selle kasuks otsustada, et tal siis kodus ruumi rohkem ja… no ei olnud enam kõhelda miskit, ostetud pildiga läheb see ju lausa komplekti ja puha. Nüüd pean ma ainult kuskilt kaubiku sebima, et see pilt omale koju saada, kuna Rojumobiili ei mahu ta mitte ühegi nurga alt (palun tähelepanu pöörata maali mõõtmetele…) 😛

Mu kaunist kostüümist on ka miljon fotot olemas, aga ma pole ise kah neid veel näinud, seega jagada veel ei saa.

Igatahes jätkus üritus mõnusa afterparty‘ga kus me koos Turmaga (piltide autori alias, kui kellelegi hämaraks jäi) kandsime ette väikse valiku tumeda luule klassikast, millele järgnes spontaanne etlemiskava kohalviibijate poolt. Sarjast ‘only in Tartu’ oli ka muidugi moment, kuidas ma seisan Turma köögis ning kuulan hoolega, kuidas legendaarne punapäine näitlejatar peab mulle loengut plaatimistöödest 🙂 Sain päris mitu väga head remondinippi ta käest selle käigus, nii et skoor.

* * *

Pühapäevasel õhtupoolikul ajasin igatahes Rojumobiilile hääled sisse ja kärutasin Tartust paarkümmend kilomeetrit välja. Märksõnad: meeldiv seltskond, õlu, Jameson, Rock Band (no see mäng noh), chili sin carne & tortillakrõpsud ja oranž kiisu. Mäng väitis, et ma oskan päris hästi laulda ka tasemel ‘expert‘ ja hr Noperi kõrvadest ma kah vereniresid välja voolamas ei täheldanud, nii et ju siis väga hull ei olnudki 😛 Mul oli igatahes väga mõnus mikrisse üürata – peab märkima, et trummid ma hülgasin õige pea. Aga esimese korra kohta tuli ka pulkadega vehkimine päris normaalselt välja 🙂 Paaril korral proovisin mõlemat koos teha – üsna kiirelt tõmbas kuuli kokku xD

Igatahes sain ma täna pool päeva täitsa üksinda rahus ja vaikuses seal istuda ja kas te ka teate, kui hea see oli… Linnukesed lõugasid akna taga nii kuis kops võttis, põõsad läksid iga tunniga järjest rohelisemaks ja kuuejalgne elusloodus muudkui pikeeris ringi. Vahepeal lasin selle oranži volaski ka tuppa, et teda veidi nätsutada. Volaskile, muide, meeldis. Eriti heasse kirja sain ma tema juures muidugi ilmselt siis, kui ma talle (peremehe loal) konservi taldrikusse panin 🙂 Ma pole niiii ammu sellist liigutust teinud… Oeh.

* * *

Leidsin muuhulgas just ka ühe väga hea tsitaadi pettumuste kohta:

“It was one thing to make a mistake; it was another thing to keep making it. I knew what happened when you let yourself get close to someone, when you started to believe they loved you: you’d be disappointed. Depend on someone, and you might as well admit you’re going to be crushed, because when you really needed them, they wouldn’t be there. Either that, or you’d confide in them and you added to their problems. All you ever really had was yourself, and that sort of sucked if you were less than reliable.”
― Jodi Picoult, Handle With Care

Responses

  1. […] on ju puha eputamata oma saagiga, mis ma kunstizaalis-kunstizaaaalis endale skoorisin Pildi tegi hr Raivo Ird […]


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

