Posted by: rojukene | aprill 11, 2012

Hea on

Aasta 2012 on alles paar kuud kestnud, kuid juba on mul tunne, et tegu on viimaste aegade ühe paremaga. Tänavu on kohe esimesest jaanuarist peale olnud selline fiiling, et nagu oleks mingi needus pealt ära läinud või raskest haigusest paranetud – no ON kergem olla, noh. Tagasi vaadates on kolm eelmist aastat olnud üsnagi keskpärased, et mitte öelda “viletsad” – mis vähegi pekki minna sai, see ka läks. Ja siis läks natuke veel rohkem, for good measure.

Sel aastal on aga kuidagi mingisugune uus lootus 🙂 Ettevõtmised sujuvad palju libedamalt ja kuigi ei saa just öelda, et lähen läbi elu nigu kuum nuga läbi või, pole vähemalt seda tunnet, et keegi loobib mulle tuima järjekindlusega kaikaid kodaratesse. Kõik asjad liiguvad edasi täpselt selles tempos, nagu ma ise neid susin ning just nii ongi õige ja hea.

Kui hästi läheb, saan täna õhtul oma nunnukese Sebastiani (loe: Dell Studio) uue kõvakettaga garantiist tagasi 🙂 Kui nii hästi ei lähe, siis saan homme. Ootan juba pikisilmi… Hiljem täna õhtul on aga plaanis jätkata opereerimist oma vana HP kallal, kuna esmaspäeval omandasin ma doonorarvuti, mille küljest inverteri ära kitkuda saab 🙂 Täna siis lõpuks graafikud klapivad kah – ülikavala inimesena võtsin oma HP juppeks lahti otse loomulikult sellises kohas, kus palju vaba põrandapinda on. Kodus oleks ma juba ilmselt pooled kruvid kuhugi ära kaotanud 😛 Lisaks muidugi veel väike tõsiasi, et ma pole tegelikult varem läpakaid algosakesteks lammutanud, nii et workshopi vormis asja ajades on vähemalt keegi targem kõrval, kui ma omadega väga võssa peaks sattuma.

Kui selgub, et mu vana HP häda polegi inverteris (st hääl on, pilti pole – masin ise töötab), siis vajadusel saab tolle teise aparaadi küljest vast ka LCD backlighti kätte… Peaasi, et viga videokaardis poleks, uue emaplaadi peale ma tõesti praegu ei raatsi raha kulutada 🙂

Ja kui nüüd kõik plaanipäraselt liigub, siis äkki saan ma suvel oma Võru korterist lahti. Sisuliselt nulliga müün (tulumaks müügisummalt + lepingutasud laenu osalise tagastamise tõttu), AGA ma saan umbes poolest laenust lahti ja ma ei pea siis enam tühja mingeid kommunaale maksma (keskküte talvel!) 🙂 Tuleb nüüd ainult pöidlaid ja kõiki muid jätkeid hoida, et ostja õigeks ajaks rulli kokku ajada suudaks… Kuna tegu on kodulaenu ühe tagatisega, on selle müümine paras keberniit, aga põhimõtteliselt on mul 14-päevane aken, mille sees saab tehingu ära teha, nii et vast joppab.

Muidu… elame veel.

 

Responses

  1. No seda oli küll ülilahe lugeda. Rõõm et rõõmu on 🙂

  2. Ma ei saa üldse aru, kas mu postitused tulevad läbi, aga väljendan lihtsalt uuesti rõõmu, et Sul heam on. Selliseid postitusi on lihtsalt lust lugeda.

    • Olid miskipärast spämmi kinni jäänud jah teised… nüüd päästsin lahti 🙂 Aga jah, mul on ka hea meel ^____^V

  3. SUUUUUUUUR laik!


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

