Posted by: rojukene | märts 27, 2012

Vana halb…

Kui muidu elu juba liiga ilusaks kiskuma hakkab, siis kuskilt tuleb ikka mingi nätakas ära.

Nimelt sai eile õhtul selgeks, et ega see mu Delli kõvaketas teeb ikka oma viimaseid hingetõmbeid küll 😦 Õnneks olin ma hiljuti Winduusi uuesti peale lasknud ja seega backup ilusasti olemas suhteliselt kõigest, v.a. paar dokustaati ja mõned messarilogid. Noh, peaaegu oleks oma välisele kettale ka häda teinud, kui täna varahommikul nii igaks juhuks neid viimaseid asju siis kah backuppisin – ta oleks mu peale peaaegu solvunud järjekordse BSOD tõttu. A seekord vedas ja asi toimis ilusasti. VEEL. Süda jättis paar lööki vahele küll, kui disk checki tegin.

Ma, rumaluke, lootsin, et see läpakas peab rahulikult veel aastakese vastu, enne nagu ei tahaks uut osta – jaanuaris 2010 sai teine ju alles soetatud 😦 Ma võin ainult iseennast tänada, et mul oli jumalikku ettenägelikkust võtta see mudel, millel on garantii 3, mitte 2 aastat. Ainult et ma olen kuulnud hirmu ja õuduse lugusid sellest, kuidas läpakaid hoitakse garantiis kinni kuid, nii et nendega miskit ei tehtagi ;____;

Iseenesest on mul ju veel vana HP ka olemas, kui see ainult pilti näitaks >___> Ehk et kui kellelgi on kuskil vedelemas DV2xxx Pavilion, millelt saaks inverteri küljest ära kakkuda, siis ma võtaks selle ülimalt hea meelega omale, aitäh. Kõigi märkide järgi otsustades on just see jubin süüdi Pavilioni pimeduses. Või noh, tegelikult on süüdi ikka need, kes selle katastroofi kokku panid, aga garantii ajal kõlbaks kasutada ju küll ja Linuxiga toimis ta muidu täitsa normaalselt ja puha…

Või kui kellelgi vedeleb mingi vana juust läpakas kuskil nurgas niisama, mida oleks võimalik mulle mõneks nädalaks laenata, siis ma olen nõus tegema selle eest kooki/küpsiseid/massaaži/üsna mida iganes >___>

Responses

  1. Ma saaks sulle laenata oma miniatuurset Asust, sest kasutan viimasel ajal ainult tööarvutit. Aga seda ma tahan pärast tagasi.

    • Ma saan Rita vana Delli laenata, aga ega ma seda ka omale päriseks ei jäta – ikka ainult senikauaks, kuni garantiiremont kestab 🙂


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

