Posted by: rojukene | veebruar 29, 2012

Jälle aasta vanem

Jee, taas kord oli mul sünnipäev. Tänavu on teadupärast liigaasta, mis muidu on ju täitsa tore nähtus, kui ainult mu sünnipäev ei oleks 28. veebruaril. Täiesti uskumatu, kui paljud inimesed teevad seda kuuldes pähe ülikavala näo ning kuulutavad nigu issanda ilmutust: “no KÜLL sul ikka VEDAS!!!”

Tegelt kah, paaritu numbriga aastad ei saa kunagi olla liigaastad. Ja no see “iga nelja aasta tagant saab sünnipäeva pidada” tundus mulle naljakas viimati algklassides… Aga noh, õnneks saab see põnev kuupäev kohe läbi ja siis on jälle jupp aega selle koha pealt mureta.

Sünnipäeva võtsin vastu töö juures, sest olin parajasti öövahetuses. Oli päris muhe – viimasele ajale erandlikult oli tegu äärmiselt rahuliku ööga, kui katki polnudki suurt miskit ning sai rahumeeli lihtsalt tšillida ja kommi järada (ma võtsin ikka kolmele vahetusele mõeldes kommi kaasa, sest ega ma mingi kadekops pole) ning (t)öökaaslased olid kah parajasti sellised, kellega sai kildu rebida. Mõnus 🙂

Siis magasin pool päeva maha ning loomulikult ei viitsinud kella peale ärgata ja lasin veel kaks tundi edasi. Tegelikult oleks mul neid kahte tundi hädasti vaja läinud, kuna plaan oli juba varakult õue minna, aga asi lõppes kõigest umbes pooletunnise hilinemisega planeeritud graafikus 🙂 Alustuseks sai mõned tunnid piljardit taotud ja elu oli ilus. Tähe piljardiklubi võiks mulle varsti mingi suurema sooduka anda, ma käin seal nii sageli. Kui ma kliendikaardi tegin, siis mulle pillati mingi sellekohane vihje, et soodukas suureneb ajapikku ning sõltuvalt minu poolt kasvatatud käibest, aga nad ei täpsustanud ja ma ise kah ei viitsinud tol hetkel uurida. Igatahes pean märkima, et skilli on sügisega võrreldes kõvasti juurde tulnud ning oma kii annab ka päris palju juurde 🙂

Tähest liiklesime edasi Undergroundi, kus terve laudkond sai minu sünnikuupäeva tõttu poole odavamalt juua 🙂 Piduüritus lõppes hommikupoole ööd Zavoodis, kus ma küll viimasel ajal eriti ei käi. No ei meeldi seal enam… UG on kuidagi palju mõnusamaks saanud ikka. Inimesed on sõbralikumad ja rohkem omad ning muusika parem ja… ehh.

Ma saan muidu täitsa aru, et teisipäev ei ole hea päev pidustamiseks ning et väljas möllav burgaa võrdus üsnagi valge seinaga, aga tegelikult oleks oodanud veidi rohkem rahvast käppa suruma. Et noh, tunnikeseks oleks ikka võinud ju liituda ning ega’s siis poleks olnud mingit kohustust ennast kooma juua. Või üldse alkohoolseid jooke tarbida – vabalt oleks ju võinud ka tee- või mahlaklaasi taga istuda. Ja nädalavahetusel poleks jälle minul olnud võimalik seda kõrtsutuuri teha, kuna ma olen nii laupäeval kui pühapäeval kella seitsmest hommikul juba töömas. Aga noh, loodetavasti aprilli lõpus (sic!) toimuvale peoüritusele jõuavad kohale rohkemad kui ühel käel kokkuloetavad külalised.

Ütleme nii, et seltskond oli eile ikka päris pisike, aga see-eest väga äge ning vapper. Arne saab igatahes 100 000 punkti selle eest, et ta pidas vastu kella kaheni, kuigi pidi juba hommikul kell 7 tööposti otsa ronima ning Jyrka saab teist sama palju, kuna ta hängis oma soodast olekust hoolimata minuga võiduka lõpuni ❤ Ja Jyrkale läheb ka veel minu lõputu kiindumus selle eest, et ta taipas mulle peotäie mutanttulpe tuua, ma tõesti hindan seda 🙂 Sest et noh, miskipärast olen mina üks neist naistest, kellele lihtsalt ei tooda rohelust ja kõik. Ilmselt inimesed arvavad, et nii hardcore naisterahvas lilli ei söö 😛

Aga täna oli mul korraks vaja kontorisse jõuda, kuna minu tööandja soovis mulle torti pakkuda 🙂 Veebruarikuu sünnipäevalapsed rivistati ilusasti puhkeruumi üles ja igaühele lõigati ilusast martsipanitordist hiiglaslik kamakas. Peab märkima, et ma nägin selle ärasöömisega tõsiselt vaeva, sest see maitses nagu diabeet. Et noh, hea tort oli, aga suhkur andis üsna rusikaga näkku 😀 Igatahes väga nunnu oli see üritus küll, eriti kuna meilitsi saabunud kutses oli eriliselt nummi karumõmm, kes hoidis peos südamekujulisi õhupalle ja puha 🙂

Kuna ma juba kesklinnas paiknesin, kasutasin ära optikapoe sooduspakkumist teemal “3 paari 1-kuulisi läätsi = €30” ja nüüd ma saan jälle pool aastat päikseprille kanda. Vahelduseks on nüüd läätsed isegi õige tugevusega – miinus on aastatega väiksemaks jäänud ja vanad läätsed olid veits liiga jõhkrad. Eriti armas oli see, et üks kahest tädist seal prillipoes vaatas, et “oh, teil on prillid kuidagi all; andke, palun, siia, ma painutan paremaks!” Ja näppiski nad natuke õigema nurga alla ning puhastas veel ära kah. Ja kui ma siis mokaotsast mainisin, et tegelikult üks sang ka veidi logiseb, vuhises ta nendega hetkeks taharuumi ning keeras kruvi kah korralikult kinni. Väga armas neist igatahes 🙂

Aga ma peaks nüüd tuttu minema, sest et mu äratuskell heliseb 5 tunni ja 20 minuti pärast.

Responses

  1. Ma tean, et see pole üldse vabandatav, et ma Su käppa suruma ei jõudnud, aga Sa helistasid pärast üheksat ja ma oleks pidanud pea ära pesema ja nädala sees on mu uneaeg hiljemalt kl 12:( Ma luban edaspidi parem sõber olla, ausalt:'(

    • Nojah, see kõne oli jah veidi hilja tehtud, aga ma kuulutasin ju päeval näoraamatus kah, lausa kaks korda…

      Lihtsalt veidi imestama pani, et kui muidu on neli miljonit sõpra-tuttavat, siis sünnipäevaõhtule oleks ehk veidi suuremat osavõttu oodanud. Ka sellisel juhul, kui igaühele eraldi ei lähenenud.

  2. FB kuulutused õnnestus maha magada.

  3. Palju õnne!

    Mina näiteks absoluutselt ei teadnud, sest su siianised peod on ju igaüks ise kuupäeval olnud. aga ma ei ole ilmselt lähima ringi inimene ka.

    feispuugi teadete saamiseks peab seal vist konto olema. ma leian sinu kohta infot peamiselt siit.

    • Tänud! 🙂

      Jah, ma olen nii ära harjunud, et praktiliselt kõik kasutavad Näoraamatut, nii et ei tulnud selle pealegi, et blogis ka kuulutada.

      Mu arust õigel ajal sünnipäeva pidamine ongi liiga meinstriim 😉 Tänavu on plaanis seda tähistada aprilli viimasel nädalavahetusel ja Ahja kandis, kuna siis saab grilli ja tšilli ja sauna teha.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

