Posted by: rojukene | jaanuar 27, 2012

Ega muidu kino ei saa, kui ise ei tee

Käisin täna poes, täitsa tavalisi asju ostmas. Maksin nende eest kassas – nagu korralik kodanik kunagi – ning asutasin end siis Rojumobiili poole teele, kui sõna otseses mõttes hüppas mulle täpselt ukse peal ette üks LHV poiss, endal nägu peas ahvatlev nagu lahtine murakamoosipurk ja suunurgad umbes oimude kandis. Arenes järgmine dialoog:

Mina: “Eeeei, ei õnnestu!”
Tema: “Ei, miks, kindlasti teil õnnestub pensionini elada, ma olen selles täitsa veendunud!”
Mina: “Ma pidasin silmas, et teil ei õnnestu mulle fondivahetust müüa.”
Tema: “Ei, ega ma ei tahagi nii väga… [yeah, right – toim.] Mind huvitab, et kus teil praegu pensionisammas on?
Mina: “Sampos ning ma ei kavatse seda vahetada.”
Tema: “Ahhaa… aga olete te uurinud, et Sampos pole kunagi nii head tootlust olnud kui meie pakume?”
Mina: “Mulle meeldib Sampos ning pikemas perspektiivis on mulle sealne variant turvalisem. Ma saan aru, et teie ülesanne on siin inimesi kinni hoida, aga ma tõesti ei plaani oma pensioni liigutada.”
Tema: “Ei, ega ma teid kinni ei hoiagi! [Takseerib mind pealaest jalatallani] Kuigi… ilmselt ma saaksin teist jagu küll…
Mina: o______O

Tuju läks kohe heaks ja kreeka-rooma vabamaadlus jäi ka õnneks seekord olemata 😀

Responses

  1. Ilmselt on poisil varasemaid kogemusi.

    Aga muidu: LOL XD

  2. Irw

  3. Eriti masohistlikud olid LHV-poisid Viljandi Folgil – eelmise öö jäljed veel näos, üritasid positiivset ning energiast pakatavat ilmet ette manada. Hakkas neist peaaegu kahju.

  4. Mulle küll meeldib nendega vestelda, alates selles, mitu aastat mul pensionini on, lõpetades inflatsioonist, pikaajaliste finantstoodete ajaloost ja faktist, et seni on ühe valuuta keskmine eluiga olnud 27 aastat (ja sedagi pikendab USD kui äärmiselt erandlik valuuta), millele järgnevad hävitavad rahareformid. Ei ole täheldanud, et keegi mind väga kaua, veel vähem jõuga kinni hoiaks, pigem vastupidi.

    • Sorri vaan, ma alles nüüd panin tähele, et mul spämmifilter miskit olulist kinni püüdis :/

      Eks neid ole kindlasti tore trollida, aga mitte sel juhul, kui käed on servast juba põlvini vajunud, sest poest tuli ju KÕIK toidukraam ära osta (äkki homme enam ei saa, eks)…

    • See on vist sama efekt nagu siis, kui püüda jehoovakatega piiblitõlgetest või eksegeesist rääkida. Üks tuttav proovis täiesti siiralt Iisraeli-Palestiina probleemist nendega suhelda, sest ta just oli sel teemal huvitavat raadiosaadet kuulnud ja oleks kangesti kellegagi lobiseda tahtnud. Ära põgenesid käest.

  5. Jah, Viljandi Folgil olid nad ka Aida külje all ja tülitasid inimesi. Minu arvates tuleks nende tegevus keelustada, vähemtugevatele inimestele jätavad traumaatilisi jälgi. Mul oli paar õlut sees (no Folk oli ju paar tundi kestnud juba ka) ja ma käratasin, et mitte mingisugust pensionit ma ei taha!

    LHV kutt hõikas mulle murduval, ahastaval häälel järele: “Aga mida te siis tahate?!”

    Tol hetkel tahtsin uut õlut.

  6. Nojaa, ei saa ju nüüd üht pikaaegset sponsorit ometi folgilt välja visata. Pealegi – nende paar aastat tagasi folgil laiali jagatud tagumendialused kestavad tänini ja aitavad jätkuvalt matkadel ning muidu piknikel külmadel pindadel või niisketel mätastel kanni mahatoetamisel. Olgu nad tänatud.

  7. Ei tea jah, kui eetiline on see, et purjus inimeste käest võetakse olulistele dokumentidele allkirju…

    Mulle käib selline agressiivne marketing jubedalt närvidele. Isegi, kui mind päriselt huvitaks, mis LHV-l mulle pakkuda on, siis pärast sihukest ründamist võivad nad kas või kuldmune s***uda, mind ei koti.

  8. Sain just V6-lt hüva soovituse, mida teistegagi jagada 🙂 Järgmisel korral, kui jälle mõni moosipoiss läheneb, võib küsida nende arvamust vot selle teema kohta – http://www.tarbijakaitse.ee/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=4134

  9. Mulle meenus suht seosetult üks sõbranna, kes väidab, et murakamoos maitseb nagu nõudepesuvesi.

    • Tal on kas väga kummaliselt käituvad maitsenäsakesed või on ta eranditult kehva murakamoosi saanud 🙂

      • IMHO maitseb murakamoos nagu midagi, mis on juba osaliselt seeditud 😛
        Murakad ise ka, muidugi…

      • Te lihtsalt ei tea, mis on hea…. 😀


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

