Posted by: rojukene | jaanuar 12, 2012

Hommikusi uitmõtteid

Ma olen neljandat päeva järjest ärganud töölemineku eesmärgil hommikul kell pool kuus; pühapäeval tuleb seda sel nädalal korra veel teha. Peab märkima, et see on mõneti isegi lihtsam kui näiteks kella 9-ks tööle jõuda – organism on sellisest brutaalsest kohtlemisest lihtsalt liiga šokis, et pikalt protesteerida ning ärkab ehmatusega üsna kiirelt üles.

Suurem mure on selle va õhtuse magamajäämisega, aga õnneks olen ma suutnud ennast viimasel ajal nii ära väsitada, et isegi kannatab tudida. Muidu on mul üsna sageli see probleem, et kui ma liiga vara voodisse lähen, arvab mu rumal ja sile väike ajukene, et ma tahan teha paaritunnist uinakut, sest kesse loll ikka nii vara päriselt magama läheb… ja siis ta, raisk, trollib mind. Aga sellest olen ma siin juba soigund kah.

Mõnes mõttes on hommikused vahetused tšillid, sest esimesed paar tundi pole suurt vaja rabeleda – nipet-näpet paar asja on tarvis korda ajada ja siis saab klaasistunud pilgul nina nokkida. A kui äkšoniks läheb, siis ikka täie rauaga 😛

Muide, kui Sul on tunne, et tahaksid minuga koos töötada, siis meie tiimi (tech support) otsitakse praegu lisa. Tegu on veits karmima tööga kui katkise grammofoniplaadina lause “have you tried turning it off and on again” kordamine (ja lõppkasutajaga meie muuseas üldse ei suhtle), aga ei midagi ületamatult keerulist – isegi mitte naiste jaoks! (dlja osobenno tupõh: see oli nüüd eriti rasvases sarkasmifondis) 😀 Inimesed on siin toredad ja seda ma võin rahuliku südamega lubada, et iga päev on midagi uut ja igav juba ei hakka.

IT-alane kõrgharidus ei ole kohustuslik (tuleb siiski kasuks), küll aga on eluliselt oluline hea inglise keele oskus, stressitaluvus, multitasking ja kiire taip 🙂 Näe, seal üleval paremas nurgas on meiliaadress,  kirjuta mulle kiri, kui täpsem info huvitab. Jaanuariga lõppeb ka konkurss ja viimasele sekundile kandideerimist jätta ei tasu, nii et… 🙂

* * *

Käisin läinud pühapäeval tänu Ingrale kultuuri nautimas. Tõsi, Püssirohukelder on teatri jaoks veidi harjumatu keskkond, aga peab märkima, et Merle Palmiste monotükk “Kuidas taltsutada meest” sinna täitsa sobis. Mõnes mõttes jäi etendus natukene lahjaks, kui seda võrrelda näiteks Uuspõllu “Ürgmehe” ja “Isaga” – veidi liiga palju stereotüüpe teemal “naine = ebaloogiline hüsteerik” ja natuke liiga vähe teravamat vindikeeramist, aga üldjoontes jäin üritusega täitsa rahule. Mis siis, et etendust uskudes peaks ma olema täiesti mees… sest kõik ju teavad, et ainult mehed oskavad oma arvamust mõistlikult põhjendada, eranditult Y-kromosoomi kandjatele meeldivad palle sisaldavad mängud, road rage on samuti ainult isaste värk, etc.

Which reminds me: it’s been ages since I last played any pool >___>

* * *

Tegelt ma olen natuke turris ka. Ma olen kuidagi nagu harjunud, et kui keegi käib välja mingi plaani või ürituse idee, siis… noh, see nagu ongi action plan või nii. Ja kui ma kuu aja jooksul kolmandat korda küsin, et “noh, millal me siis teeme?” ja vastuseks tuleb jätkuvalt midagi ebamäärast, on ikka üsna piinlik olla küll, et ma ennast niimoodi peale pressin. Ja et tegelikult see idee väljakäija vist asja nii tõsiselt ei mõelnudki, et see nüüd nagu kohe päriselt ette võtta…

Et noh. Ma ise teen alati selliseid pakkumisi surmtõsiselt ja kiikan kohe ka kalendrisse, et mis ajal saaks. Aga nii läheb, kui eeldada, et teiste mõttemaailm käib sama rada pidi kui su enda oma. Never assume – it makes an ass out of u and me, right?

Kui ma ei eksi, siis Murca vist blogis kunagi kah samal teemal. Vähemalt on hea teada, et ma pole oma mures üksi 😛

* * *

Ja viimase aja šeerituim lugu FB-s:

Responses

  1. oi, ma loodan, et see viimane jupp minu kohta ei käi 😛

    • See turrisoleku asi? Ei, ei käi Sinu kohta, kaugeltki mitte 🙂


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

