Posted by: rojukene | detsember 28, 2011

I see hell in your eyes

Tere, ma tahaks magada. Mitte selles mõttes, et “zomg mu silmad seisavad lahti ainult tikkude abil”, vaid mul on kohe päris selline siiras soov, noh.

Ma teadsin, et ma unustasin Jõuluvanale millestki kirjutada…

Eile ärkasin kell neli päeval. Kuulsin küll tunniajase vahega pandud äratusi, aga lihtsalt füüsiliselt ei suutnud neid kinni panna. No ja nüüd on siis tulemus käes – suure surmaga ronisin kell veerand kaksteist voodisse ja mingi imenipiga jäin isegi magama…

…ainult selleks, et ärgata kell pool kaks, silm punnis peas 8D

Hullult üritasin siis uuesti uinuda, aga tutkit, Vasja. Kell kolm tegin arvuti lahti ja lugesin oma guugl riideri läbi. Pool neli tegin viimase meeleheitliku katse, mis loomulikult feilis, nii et kolmveerand tundi hiljem tulin ma vandudes üles, panin riidesse ja läksin vihaga rõdule suitsu tegema.

Ja nüüd on kultuuriprogramm ette näinud varahommikust pesuskäiku (ma olen hommikuse duši suhtes reeglina sama hästi meelestatud kui keskmine kass, ainult õhtusel ajal on mu meelest okei endale mingist torust vett pähe valada) ja kohe hakkan nõusid pesema. Puhtalt selleks, et mul igav ei oleks.

Õnneks on tööpäeva alguseni jäänud veel vaid tund ja 40 minutit. Peaksingi nüüd seda aega tegelikult ära kasutama, et endale vahelduse mõttes mingi normaalne hommikusöök teha, muna praadida või…

Aga hea laul kah. Film, millest see pärineb, ei olnud muidugi eriline meistriteos, arvestades raamatumaterjali rikkalikku potentsiaali, aga käib raskel ajal küll.

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

