Posted by: rojukene | detsember 15, 2011

Lõpuks ometi

Päris mitmed inimesed jõudsid avaldada oma imestust (ja kohati suisa nördimust!) selle üle, et ma ei olegi peast mingit imelist värvi, vaid hoopis… pruun.  Ja seda juba enam kui kaks kuud!

Selle pruuniga oli muidugi ka see nali, et mõtlesin mina olla rebel ja vahelduse mõttes kasutadagi sellist… tavalist värvi. Minu suureks üllatuseks ei suutnud ma aga kuidagi väljakasvu tuvastada. Lõpuks ilmnes siiski, et mitte mu juuksed pole kasvamist lõpetanud, vaid imelisel kombel olin ma suutnud oma pea värvida täpselt seda tooni, mis ta loomulikult ongi 🙂 Nii et kui teid on juba aastaid painanud küsimus, et misukest karva ma päriselt olen, siis te nüüd saate lõpuks ometi öösiti rahulikult magada.

Algne seis

Aga enough is enough, nii ma võtsingi kätte värvieemaldi ja kallasin selle endale juustesse.

Vanaema ütleks selle tooni kohta "nagu tuulitand rebane"

Ja siis ma jõudsin taas kord selleni, et määrisin endale Rajastani BAQ henna pähe 🙂 24 tundi hiljem oli tulemus järgmine:

Mmmmm... taas kord punane 🙂

Tellisin 200g body art quality hennat ja 100 grammist jätkub minu karvakasvule, nii et maa ja ilm. Kuna mul on teine pakk puhta puutumata, siis ilmselt ühel kaunil päeval võtan ette ja keeran kokku selle pasta kah, millega naha peale joonistada saab 🙂

Responses

  1. Ajee, äge toon!!!

  2. Ahjaa, kutsusin sind Katrin Alekanni FB gruppi – Hennaskond 😀


Räägi mulle midagi...

Kategooriad

