Posted by: rojukene | november 29, 2011

Winning

Ajalooline moment: võitsin täna piljardis kaks mängu selle kolleegi vastu, kes kuule taguma tulles oma personaalse kii kaasa rabab 😛 Oi, ma olen endaga rahul. Sellest me muidugi ei räägi, palju ma mänge pähe sain, aga esimese ja viimase raundi skoorisin ma siiski oma isikliku skilli pealt 😀

Nüüd tuleb ainult võitude osakaalu tasapisi suurendama hakata ja ongi kõik hästi.

* * *

Tegelikult väga ei olegi millestki meeletult põnevast kirjutada. Kõik tiirleb ümber töö ehk et tean oma plaane reeglina nädal aega ette ja mitte rohkem. Piljardit mängin muidugi kah, sedagi töökaaslastega 🙂 Aga ma olen häppi.

Laupäeval sai pärast pallimängu tegelikult natuke ka tööväliste inimestega UG-s istutud ja igasuguseid põnevaid shotte proovitud, sest no nad maksid ju ainult ühe euro… ‘Dead Elvis’ oli päris hea (tekiila + Blue Curacao + grenadiin, ma pakun), aga miks mul oli vaja ‘Motörheadi’ osta, ma tõesti ei oska enam öelda. See nimelt koosnes Jägermeistrist ja Jack Danielsist. Üsna omapärane kooslus, peaks märkima 😛

Hot shotid jäid seekord võtmata. Eks mõni teine õhtu ole nende jaoks kah kõhus ruumi…

* * *

Äh, kuulake head lugu parem.

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

