Posted by: rojukene | november 24, 2011

Derp

Kuidas aru saada, et öövahetus on just läbi saanud ja aju otsustanud end välja lülitada?

Aga selle järgi, et viimasele töökirjale vastates tuleb fraasi “should the problem persist, please do not hesitate to contact us again” asemel välja “should the problem persist, please do not try to contact us again”

Õnneks oli paar kognitiivset protsessi veel töös ning märkasin oma viga enne saatmisnupule vajutamist. Vastasel juhul oleks ilmselt päris piinlik olnud.

Üleüldse peaks kähku hästi targaks saama, ma vist teen asju liiga aeglaselt…

Muidu olen jätkuvalt alive and kicking. Üks kolleeg kutsus mu piljardit mängima, nüüd siis olen paar korda käinud kah. Lähen veel, mis siis, et ma niiii valusalt lakki saan ta käest 😀 Esimene kord oli tõeliselt piinlik, teisel katsel suutsin isegi paar päris viisakat lööki sooritada. Aga ükskord algab aega, kui ma talle ära teen! 😛

Teine töökaaslane on mind järjepidevalt karaokeõhtutele kutsunud, teisipäeva õhtul andsin alla ja läksin. Päris õudne oli 😀 Tema ja kaks tütarlast veel oskasid päriselt laulda (üks poiss kah, aga tema lugudevalik oli mu jaoks liiga kole) ja ülejäänute esinemised olid võrdlemisi traumeerivad… Ise ma ei hakanud üritamagi, kui aus olla. Aga täna õhtul kavatsen ma igatahes kolmanda kodanikuga töö juurest need kaks asja ühendada ja karaokeüritusel piljardit mängida 🙂 Seda muidugi eeldusel, et mul nüüd vahepeal uni tuleb.

Magamisega on küll kehvasti, kui aus olla. Kui lasta max 4h juppidena, siis tõmbab katuse ikka jubedalt sõitma. Kui aga äratuskella helisema ei pane, pole mingi küsimus 14 tundi järjest audis olla. Isegi vetsu pole vaja minna. Ma loodan, et see asi loksub siiski lähiajal paika, muidu on veits kehvasti…

Mu töökruusi mahub ära piimakakao ja kaks espressot. Arvake ära, kas mul on jätkuvalt silm jõllis või jah, kuigi töö sai läbi juba poolteist tundi tagasi.

Ja siis üks laul ka, mis kummitab: Depeche Mode – ‘Wrong’

There’s something wrong with me chemically
Something wrong with me inherently
The wrong mix
In the wrong genes
I reached the wrong ends
By the wrong means
It was the wrong plan
In the wrong hands
The wrong theory for the wrong man
The wrong eyes
On the wrong prize
The wrong questions with the wrong replies

Responses

  1. Kuskohas saab Tartus karaoket laulda?

    • Püssirohukeldris, Trehvis ja 16 Kannus, ma graafikut täpselt ei tea. Oli vist nii, et Püssikas on igal esmaspäeval… Täna on 16 Kannus igatahes.

  2. ojee, mul oligi just natuke DMi vaja.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

