Posted by: rojukene | november 13, 2011

That’s what I get

Mul läks ükspäev juhe täitsa kokku. Koju jõudes nägin kojameeste ja kapoti vahel mingit imelikku asja, uurisin siis lähemalt – osutus poolikuks jõekarbiks, nii umbes pöidlapikkuseks. Õnneks mollusk oli sealt vahelt juba kadunud, aga ma ausõna pole Rojumobiiliga ujumas käinud. Ainus loogiline seletus, mille ma suutsin välja mõelda – mingi lind kasutas mu autot konserviavajana 🙂 Ma pargin ju jõest mõnekümne meetri kaugusel ja need rajakad on mõnikord üllatavalt taibukad.

* * *

Kukkusin vahepeal Rojumobiiliga ülevaatuselt läbi, esimest korda elus. Onu teatas, et lambdaandur on surnt ja mina läksin näost halliks… Vähemalt ei küsinud nad selle korra eest raha. Õnneks raiskasin siis esinduses rämeda papi diagnostika peale ära ja sain teada, et tegelt on süüdi hoopis säästlik sõiduviis – madalatel pööretel lühikesi otsi tehes koguneb sumpsi pikapeale suurem kogus kondensvett ja vaene töökorras andur lähebki pääst lolliks ning masin kukub rämedalt rüüpama. Järeldus: tuleb ikka linnas kolmanda käiguga sõita.

A seda nad avastasid küll, et tagumised pidurid pole okei. Noh, lasin siis need järgmisel päeval ühes oluliselt odavamas kohas lahti võtta ja ära puhastada. Tulemuseks oli särav sooritus ülevaatusel – isegi ühtki väheohtlikku viga ei olnud 🙂 Järgmisest palgast kulutan siiski arvestatava jupi pidurivahetuse peale, kuna ei või iial teada, millal nad jälle juksima võivad hakata.

* * *

Tööl on nüüdseks oldud juba kuu aega ja pidutsetud nii oma tiimiga eraldi (vihjeteks võiks tuua “maastikumäng pealampide ja GPS-idega kottpimedas metsas ja maanteel”, “jabur huumor” ja “uute inimestega tutvumine”) kui ka ülejäänud kolleegidega, kes viitsisid ennast neljapäevasel õhtul kõrtsi kohale vedada. Kuna mõningad kodanikud ei ole võimelised alla 20 hot shoti korraga lauda tellima (tänatud olgu kõik elavad ja surnud jumalad selle eest, et lauas oli päris mitu tegelast!), magasin ma reede hommikul piisavalt sisse, et tööle taksotada. Autoga poleks lihtsalt jõudnud, kuna parkla on kontorist piisavalt kaugel 😛

Töö ise on äge, mulle meeldib. Mis siis, et vahepeal on kuul ikka nii koos, et enam ei oska 2 piires arvutada (true story). Nüüd ongi minu rutiinne päevaplaan läbi – alles ma õppisin ära, et öösiti on viisakas magada ja hommikuti üles ärgata, kui ma pean selle kõik jälle sujuvalt ära unustama. Esmaspäeval algab minu tööpäev nimelt kell 23.00 😉 Saab põnev olema. Umbes aasta pärast ehk oskan ma seda värki juba korralikult teha kah… õnneks ei eeldagi keegi, et ma mõne nädalaga kõiketeadjaks suudan hakata.

Ja ausalt, palju parem on olla. Inimesed ümberringi (vähemalt tööl) on ilusad ja head. Meie uute kamp on igatahes ülivõrdes äge 🙂 Kahju, et graafikuga töö tähendab, et mõnda neist ei pruugi nüüd päris tükk aega trehvata ning koos suitsul käimine läheb maru keeruliseks. Aga noh, järelikult tuleb siis tööväliseid suitsupause pidama hakata 😉

* * *

Pähh on see, et mingi jõle suguhaigus on kallal – nina jookseb ja kurk on valus. Peab küll märkima, et mandliopiga vähenes haigestumiste arv märgatavalt, aga kui miski juba külge hakkab, siis oluliselt nõmedamalt. Ja miskipärast on mul järsku tekkinud harjumus teed juua. See on üsna müstiline, kuna varasemalt ma jõin võib-olla tassi või paar teed kuus, nüüd on tavaline taks 4-5 kruusitäit päevas, enamasti seda rohelist lehepuru. Kontoris on meil muidugi ka üsna aukartustäratav valik ja automaadist tuleb kuum vesi, ei pea isegi keemist ootama 😛

* * *

can’t shake this feeling from my head
there’s a devil sleeping in my bed
he’s watching you from across the way
i cannot make this feeling go away

[Chorus:]
i know it’s not the right thing
and I know it’s not the good thing
but kinda i want to

i’m not sure of what i should do
when every thought i’m thinking of is you
all of my excuses turn to lies
maybe God will cover up his eyes

[Chorus]

maybe just for tonight
we can pretend it’s alright
what’s the price i pay
i don’t care what they say
i want to
i want to (i’ll take my chance tonight)

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

