Posted by: rojukene | oktoober 31, 2011

Boasting time

Kõigepealt tahan kiidelda oma näputööga – nimelt valmis hiljaaegu tellimustööna ühele tütarlapsele kiisukõrvadega müts ja ma naelutasin ta täna objekti üleandmisel praktiliselt seina külge, et ma saaks sellest telefoniga pilti teha 🙂 Ma pole varem nisukest asja kudunud, aga mu meelest tuli esimese vasika kohta päris kobe. Kvaliteet on fotol muidugi olematu, kuna valgustingimused olid üsna kehvad, aga idee saab kätte küll.

Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiifu!

Nüüd tuleb ainult eluga varrastele valu anda, et Afganistani-sokid õigeks ajaks valmis saaksid…

* * *

Ja siis ma pean kindlasti eputama sellega, et kodanik A. tõi mulle teiselt poolt maakera owlceptioni – nahast öku (Portland, Oregon) sees oli teine, tillem öku (Vancouver) 😀 Käsitööna pühvlisarvest välja nikerdatud, ülimalt äge mu meelest.

Nummidused!

Ma pean veel välja mõtlema,  mida selles randmekotikeses kanda, aga ma olen igatahes neist mõlemast tõsiselt vaimustuses 🙂

* * *

Täna oli mul esimene päris tööpäev, kui ma lahendasin reaalseid probleeme. Kaheksa tundi läks mööda suht siuhvilksti, poleks nigu olnudki neid – nii hullult pidi keskenduma. Kuuenda tunni lõpuks oli küll selline tunne, et enam ei suuda ühtegi ratsionaalset mõtet mõelda, aga edaspidi läheb ehk kergemaks, kui ma ükskord juba oskama hakkan. Praegu on küll üsna õudne mõelda, et sel nädalal tegutseme (meie = uued töötajad) küll järelvalve all, aga järgmisest nädalast ei vaata enam keegi meie pakutavaid lahendusi üle ja kõik peaks idee poolest kohe klappima 😛 Aga see ahhaa-efekt on küll äge, kui oled tükk aega mingi asja kallal pead murdnud ja siis järsku lahendus koidab, selles mõttes olen ma ikka jumalast õige töö peal. Ja vähemalt siiani tundub, et tiim on meil mõnus ja kokkuhoidev ning lollil n00bil ei hammustata nina peast, kui ta ei oska 🙂

Pokkerit peaks muidugi ikkagi mängima õppima. Läheb kohati töös vaja, noh 😀

* * *

Vähem rõõmsamatel nootidel kah midagi: ma kukkusin elus esimest korda ülevaatusel läbi. Oma viga muidugi, et nii viimasele sekundile jäi see üritus (nimelt laupäevale), aga eelmisel laupäeval vahetasin rehve ja pärast seda poleks enam hästi jõudnud… Noh, lühidalt öeldes teadustas ülevaatuse kutt mulle, et tõenäoliselt on Rojumobiili lambda-andur totaalselt koomas, palju õnne argipäevaks.

Ma läksin näost halliks. See andur ei ole teps mitte odav lõbu.

Ta soovitas mul esindusse diagnostikale sõita ja siis tagasi tulla, et võib-olla on asi hoopis milleski muus. Pikendust ma ei saanud, aga ega ma raha kah ei maksnud, nii et fair enough. Võtsin siis hüva nõu kuulda ja kärutasin City Motorsisse. Jumal paraku on neil laupäeviti lahti ainult müügiosakond ja teenindus puhkab. Müügiosakonna poiss ei osanud mulle absoluutselt mitte midagi öelda selle kohta, kas on lootust esmaspäeva hommikul löögile saada või ei, andis ainult nõu, et hakaku ma kolmveerand kaheksast hommikul telefoni pommitama.

x___X

Noh, nii saigi. Ei olnud väga tore, arvestades, et eile õhtul sai A. pool ülivägahalba filmi vaadatud ja eksootilisi jooke mekitud ning uneaega jäi ikka rõvedalt väheks, aaaga noh, sain aja hommikul poole kümneks. Ja ei läinud esinduses veerand tundigi, kui ma tundsin ennast nagu tõeline moron – lambda olevat täitsa elus, lihtsalt sumpsist pritsivat liitrite viisi kondensvett välja. Nojah siis. Säästlik sõit my arse. Pole ammu maanteele kah sattunud, lühikeste otstega ilmselt oli seda sinna omajagu kogunenud.

Pakkusivad mulle siis välja, et vaatavad veermiku üle ja käivad mu eest ülekal kah ära, istugu mina ainult ja lugegu lehte senikaua. Iseenesest oleks mõte ju ilus olnud, aga ma olin neile algusest peale selgeks teinud, et ma pean hiljemalt pool üksteist jalga laskma, miska ei jõua kuidagi ülekale, aga veermiku võiks sellegipoolest üle kontrollida.

Dun dun DUNNNN – loomulikult poleks ma laupäeval ülekalt ka siis läbi saanud, kui ma oleks eelnevalt torustiku veest tühjaks möiratanud. Esiots on okei, aga tagant tõmbab klots ratta kinni ja võib-olla on kässari trossid ka hädalised.

Oh bugger.

Keeldusin viisakalt nende pakkumisest aeg kinni panna ja ütlesin, et lähen teen seda mõnes väheke odavamas paigas. See oli ilmselt suur taktikaline viga, kuna ma ei näinud oma autot veel järgmised paarkümmend minutit. Ma tõesti ei tea, mida nad selle ajaga tegid – kui nad mulle tagaratta ebaadekvaatset käitumist demonstreerisid, ei olnud Rojumobiil sugugi juppeks võetud… Iga minutiga hakkasin ma üha enam kliendinurgas närveldama ja lõpuks kandis mu nihelemine ja auto järgi küsimine isegi vilja – kell 10:45, s.o. 15 minutit hiljem kui ma oleks pidanud ammu kadund olema ning millest nad väga hästi teadlikud olid. Aga noh, esinduse tunnihind on esinduse tunnihind, eriti diagnostika oma… Tööle jõudsin üsna napikalt õigeks ajaks, aga pooljooksuga >___>

Homme hommikul lähen ja annan Rojumobiili remondikotta, et tagumised klotsid lahti võetaks ja ära puhastataks. Tegelikult ma laseks hea meelega pidurid nii ehk naa ära vahetada, aga hetkel on mu jaoks oluline see, et ülevaatuse saaks korda nii kiiresti kui võimalik, sest kuigi ma suudaks härradele politseinikele ilmselt selgeks teha, miks mul hetkel ülekat pole ning et ma teen kõik endast oleneva, et seda hankida, eelistaks ma siiski lotot mitte mängida ja asjaga käppelt ühele poole saada.

Igatahes tegin täna õhtupoolikul linnast koju tulles kõrgetel pööretel väikse tiiru läbi Ülenurme ning keerasin stereo hästi valjuks. Puhtalt selleks, et ma ei peaks kuulma, kuidas Rojumobiil karmi kohtlemise peale kaebleb >___> Aga nüüd peaks torustik olema läbi leegitatud ja lambda õigemat pilti näitama.

* * *

Lühikokkuvõte: elame veel!

Responses

  1. Sulle lohutuseks võin öelda, et meie renoo ei saanud ka ülevaatuselt läbi (jälle!). Seekord vigiseti teemal tagumine parem amort ja sarniirid (mis iganes need viimased ka ei oleks). Kuna polnud aega trikitada, sai esinduses korda tehtud… Ma ei taha kirjutadagi, palju see maksma läks.
    Valus on aga see, et alles suvel sai esindust painatud teemal ABS-i andur, kus nad siis väidetavalt veermiku ja selle juurde kuuluva kenasti “üle vaatasid” ja ütlesid, et auto on ülevaatusekõlbulik… Vahepeal ei ole me ka kuskil põllul sõitmas käinud (et mitte öelda, üldse vähe sõitnud) ja ma ei usu häeste, et amordi-probleem üleöö tekkinud oleks. Lühidalt: käi persehe, renoo esindus!

    P.S. Nunnu müts! Ökudest parem ei räägigi 😛

    • Mh, see ei lohuta mind ju kuidagi 😦

      Aga jah, üks põhjus, miks mulle meeldivad vanemad autod – neil on vähem igasuguseid andureid ja tundlaid, mis lolliks lähevad… Rääkimata siis sellest, et Prantsusmaal kasvanud inseneride mõttemaailm on lihtsalt imepärane.

      Ja tähhh ^____^V

  2. Mhmh, ma soetasin kah oma esimese auto õkva seda silmas pidades, et see võimalikult lihtne oleks – spidokas, kütusenäit, rool, suunatuli ja käigukang. Nojah, muid vähemtähtsaid pudinaid (mootor ja rattad jms) kah, aga põmst hästi simpel.
    Samas tahtsin, et masin oleks iseloomuga. Võtsin vana Mini. Sellega lendas kogu lihtsusmajandus vastu taevast, sest see masin on nii eriline ja väike, et iga parandustöö tegemiseks pead mootori välja tõstma 😀 Ja eesti remondimehed vahivad seda suurte silmadega, kehitavad õlgu ning lähevad kangiga hooratast pooleks murdma, teadmata, et selle jaoks on olemas spets võti. Nii et iga näiliselt lihtne auto ei pruugi meie riigis lihtne olla 😛

    • Kui tahta tõeliselt kindla peale välja minna, võiks muidugi Iltise hankida – sellel ainult raam, rattad ja mootor põhimõtteliselt ongi ja kinni kah kuhugi ei jää 😀 Ainult et talvel on maru külm sõita ja käike on kah kuidagi vähevõitu.

  3. Nojah, Jimny on vist midagi sarnast, ainult soojem ja käike on rohkem. Vaagisin seda samuti, aga too on maanteel 90-ga sõites natuke kepsakas.
    Nii et nüüd kärutame hoopis äia Kiaga, millele ei ole midagi ette heita peale igavuse 🙂

    A kudumise osas sulle soovitus – kui tahad mõnele paarikesele kingitust teha, siis võid neile kahe inimese kindad kududa. Kahepeale on siis kolm kinnast, kaks tavalist labakut ja üks, keskmine, millel on kaks käist. Nunnumeeter on laes ja hea soe on kah. Lihtsalt tihedama liiklusega kõnniteel inimeste ja lumehunnikute ümber manööverdamisel tuleb selle labaku eripäradega arvestada 😀

  4. Hmm! Meil vahepeal isegi olid pokkeriõhtud siin. Tõll has a mean pokerface.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

