Posted by: rojukene | oktoober 5, 2011

Ma olen nii diip :D

Kuna Maarja oli eile nii ettevaatamatu ja mainis, et tal on kapi otsas mitu purki guašše, olin ma kohe hakkamist täis! Ja maalisin nii emo pildi, kui vähegi oskasin.

See täpiline asi pole mitte koogiglasuur, vaid hoopis karvane ümbris, no nagu seesama, mis pilapoe käeraudade ümber käib 😛

Kuna ma maalimisest tuhkagi ei tea, siis hävitavat kriitikat pole vaja edastada, aga mul oli igatahes äärmiselt lõbus neid klišeesid pildile kuhjata 🙂 Palun erilist tähelepanu pöörata pooleksmurtud võtmele ning südant ümbritsevale hallituskihile.

Responses

  1. Ma mõtlesin romantiliselt, et süda jäätub äärest. 😀

    • See võib olla hästi külm hallitus? 😀

  2. See oligi idee, kuni mina mainisin taktitundetult, et see näeb rohkem välja nagu hallitus.

    PS: minu oma kuivas ka täna lõpuks ära.

    • Su laelamp on piisavalt hämar, et ma ei osanud õiget värvi kokku segada 😀 Pealegi on hallitus palju lahedam.

      • hallitus ongi tõsiselt lahedam

  3. Maal siis, mitte hallitus.

  4. Et siss mittesöödav . Ja see silm?

    • Silm on autorimärk.

      • ma kaebaks selle tühja roosa ala üle, mis jääb peamisest kujundist paremale (vaataja poolt vaadatuna). Tekitab rahutust ja õõva.
        Äkki maaliks sinna natukenegi midagi – kasvõi mõne märgi, mis osutaks vähemalt, et õõv ja tühjus on meelega.
        Või kirjutaks.

      • Jah, sinna peaks mingi eriti emo klišeelause maalima, see mõte oli kohe alguses. Aga pilt oli tol hetkel alles üsna märg ja nii ta jäi…


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

