Posted by: rojukene | september 18, 2011

Everything always works out in the end

Tahtsin lihtsalt kiirelt ära mainida, et ma hakkan servast oma mülkast välja ronima – ma saan oktoobris omale Päris Töö 🙂 Kus, mis ja kuidas täpselt, ma suures ja laias interneeduses parema meelega ei avaldaks, peate mind IRL üles otsima ja küsima.

Ja kui ma olen kokkuhoidlik, saan ma ka päriselt jälle remonti tegema hakata… selle asemel, et välja kuulutada eraisiku pankrot. Ja ma ei korruta enam igal õhtul magama minnes peas mantrat teemal “mul ei ole raha, et elada”. Sest et siis mul hakkab jälle olema 🙂 Ma olen alati üritanud elada nii, et raha poleks mu jumal, aga kui finantse kohe üldse enam pole, on väga keeruline sellesse postulaati uskuda.

Igal juhul tuli see töökoht tõesti väga õigel ajal ja ma olen rõõmuga nõus selle heaks orjama nii ööl kui päeval (sõna otseses mõttes, see töö toimub 24/7 vahetustes). But it’s totally going to be SO worth it.

Tänase õhtu jooksul pean ma vanasse kohta lahkumisavalduse valmis kirjutama, et see homme hommikul üle anda (tähtajaline tööleping, noh). Ja homme pean ma ilus olema, kuna ma lähen oma tulevase uksekaardi jaoks pilti tegema 🙂 Jõudsin ööl vastu tänast juba unes näha, et mulle tuli meil teemal “ups, sorri vaan, SIND me küll tööle ei võta!” Aga õnneks oli see vaid unenägu ning pealegi küsiti mu käest juba, mis nime ma oma personaalse kruusi peale tahan ^_^

Responses

  1. Absoluutselt täiesti supervõrratud uudised!

  2. Jee 🙂

  3. Jee, see on küll lahe 🙂

    • Palju kergem on olla küll 🙂

  4. Kruusi peale lased ikka Roju panna? 😛

    • Kusjuures… jaa 😀

  5. Isver, see kõlab natuke õudselt, et keegi on valmis ööpäev läbi orjama – Sa saad kas ülimeeldiva töö megapalgaga või oli su meeleheite piir tõesti 100 sammu ületatud. Viimasel juhul kaob 24/7 orjamise isu millaski ära. 😛
    Ma ise teen seda ka hetkel, kuni 100h töönädalad ja domineerima on hakanud “ma kärvan kohe maha” tunne … inimeseks olemist ja terve öö magamist, rääkimata nt kahest vabast päevast enam ei mäleta. A noh, õnneks on sel kindel eesmärk ja lõppudaatum, muidu … maitahateada.

    • Õnneks pean ma orjama ikka ainult 8 tundi järjest, lihtsalt kellaajad varieeruvad ning ma pean õppima käsu peale magama igas asendis, sest muidu on jama, kui tuleb kell X tööle jõuda ja mul on luugid alles kinni 🙂 Palk pluss muud boonused (tasuta massaaž FTW!) on seda kõike väärt, pealegi on olemas reaalne karjäärivõimalus, kui ma piisavalt kaua vastu pean. Töö meeldivuse kohta ma veel midagi öelda ei oska, kuna ma pole sellist asja kunagi varem teinud, kuid ma olen võrdlemisi kindel, et ma olen teinud hullemat tööd oluliselt sitema palga eest.

      Vaata, et ise ellu jääd, eks? Kehal on kombeks kõige lollimal ajal alla anda muidu…

      P.S. Meeleheite piir oli mul tõepoolest juba ammu ületatud. Pikalt. Seda rõõmsam on nüüd olla, et ma saan tööle sellesse ettevõttesse, kuhu ma olen juba tükimat aega tahtnud tööle saada 🙂

  6. Oih, vabandust kirjavigade eest, autos ja kiiruga kirjutet.

    8h – siis on hästi, normaalne valge inimese (öö)päevakoormus. 😀
    Selle “käsu peale magamisega” harjusin isegi mina, va unetu; pole enam probleemi. Kui saab, tuleb magada, nii lihtne ongi, organism jagas ära, et pirtsutamise korral jääb üldse ilma. Mul on kuri kahtlus, et pikemas perspektiivis ei ole see ka tervise seisukohast väga õige eluviis, eks näis, kaua kulub, et miski logisema või katus sõitma hakkab.

    Massaaž tuleb muidugi uinumisele ja une kvaliteedile igati kasuks, mulle antakse seda ka suuremates kogustes puha ilma rahata. Mmmmmõnus.

    Igatahes tore vahelduseks kuulda, et kellelgi hästi läheb. 😀

    Edu ja jõudu!

    • Tänud hüvade soovide eest! 🙂 Mul on nii kaua kõik viltu vedanud, et täiesti tagumine aeg on asjadel paraneda. Ja ma kavatsen igatahes punnitada nii, kuis jaksan, et see ülespidine trend jätkuks.

      Vestlusel öeldi, et tavaliselt töötatakse sel kohal paar aastat, siis on värk juba piisavalt käpas, et teised (tavapärasema töögraafikuga) osakonnad inimest omale nillima hakkaksid 🙂 Eks näis, kuidas asjad kujunevad, tahaks seal ettevõttes mõned head aastad kindlasti veeta.

  7. Juhuu! Kõlab suurepäraselt, kuigi see “24/7” ehmatas algul tõesti korraks ära.

    Ma küll enam “ümber nurga” ei ela, aga remonditalgutele olen ikka käpp, kui vaja ja asjaks läheb, nii pikk maa ka pole 🙂

    • No jätame meelde 😉

  8. Igatahes väga tubli, et sinnamaani vastu pidasid.

    Räägitakse, et öökulli tüüpi inimestel pidi kergem olema x kellaajal magada/ärkvel olla, sest nad ju loomu poolestki on ärkvel, kuni on, mida teha, ja magavad siis kunagi hiljem.

    • Seda küll, aga mind hirmutabki eelkõige see vahetus, kuhu peab kella 7-ks kohale jõudma, teised tunduvad normaalsed 🙂

  9. A võib-olla siis, kui kell 7.00 satub oma isiklikus päevarežiimis õhtupoolikuks, on lihtsam.

  10. (Y)


Räägi mulle midagi...

Kategooriad

