Posted by: rojukene | august 17, 2011

Still alive

Olen hoidnud madalat profiili nii netis kui päriselus, sest lihtsalt ei jaksa suhelda. What else is new, eh? Muidu hetkel kõik NII sitasti tegelikult ei olegi (või siis on mul lihtsalt nii poogen… arvake ära, kumb) – ajutine töö on jätkuvalt ajutine, kuid juuni lõpu asemel kestab siiamaani. Keegi muidugi ei tea, kui kaua, aga abiks ikka. Ja kuna ma olen võtnud omaks tõdemuse, et sellega seotud jamad on reeglina KTP*, siis ma ei lähe enam igapäevaselt räigelt närvi ka. Lihtsalt istun ja teen tööd, kui on midagi teha, ning püüan võimalikult vähe soperdada.

Vahepeal olin ligi kaks nädalat üksinda Karlovas koduvanaks-lillekastjaks, kui sõps T. reisu peal oli. Kurat, kui mõnus oli, teate. Eriti see, et ma ei pidanud tööle sõitma, vaid sain teha viieminutilise jalutuskäigu ning olingi kohal! Kuna ma olen eluaeg linna päris ääres paiknenud, on see minu jaoks midagi uut ja huvitavat. Nüüd tuleb ainult üks pangarööv korraldada, et saaks Lootuse korteris kuidagimoodi remonti jätkatud…

Ja seal olid jätkuvalt külmikumagnetid!

Igatahes. Kroonika mõttes märgin üles, et ma astusin kah eile Androidi-usku. Elisas oli pakkumine, millest oli üsna raske keelduda, eriti kuna mu ustav kuulikindel Samsung hakkas trikke tegema, vähemalt väitsid mitmed inimesed, et nad ei kuule mind kohati üldse ja asi ei olnud kindlasti mitte halvas levis… Ma olen jätkuvalt veendumusel, et Samsung B2100 on parim telefon, mis mul kunagi olnud on, sest seda on nii keeruline katki teha. Netis on kuskil klipp, kus üks rootslane üritab sellest jagu saada – pillub kõrgelt sillalt alla, sukeldub ja retsib vaest looma igatpidi, kuid ei saa asjaga hakkama. Lõpuks sõidab kaks korda telefonist autoga üle ning alles selle peale annab vapper föön otsad! Oeh. Nüüd ma pean harjuma telefoniga, millele ei tohi kurjema pilguga otsa ka vaadata, kartuses, et äkki läheb katki… Aga küll see uus ka armsaks saab ning Samsungit ma ka lõplikult ei hülga – metsa nutikaga müttama ikka hästi ei lähe…

LG Optimus One! 🙂

Sihuke ongi. Ja surfates sain teada, et ta võitis märtsikuus suisa Digi testi ära 🙂 Kui kedagi see arvustus huvitab, siis see keegi vajutab allolevale pildile ja loeb.

* * *

Muidu… same old shit. Tegelt kah. Kui suudan ükskord piltidega tegeleda, tuleb folgipostitus kah. Mitte, et neid pilte meeletult palju oleks – tänavu käisin ma nimelt passiga folkimas, mistõttu oli targematki teha kui lõputult klõpsida. Aga väga mõnus folk oli, et te teaksite. Lällajatest suutsin eemale hoida ja nautisin selle asemel hoopis muusikat. Igati win mu meelest.

_______
* Kellegi Teise Probleem

Responses

  1. hea telefon. alates märtsikuust juba kiidan!


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

