Posted by: rojukene | juuli 4, 2011

HRL 2011

Ülikõva oli. Kahju, et järgmiseni terve aasta on… Sel korral oli päris kõva kava:

Reede, 1. juuli Rock-lava Jack-lava
16:00 Ketikoerad
17:00 Emerald
18:00 Ceremonial Perfection
19:00 Thy Disease (pol)
20:00 Moonsorrow (fin)
21:00 Nihilistikrypt
22:00 Mnemic (den)
23:00 Herald
00:00 Napalm Death (uk)
Laupäev, 2.juuli Rock-lava Jack-lava
12:00 Tolmunud Mesipuu
13:00 Necro Strike
14:00 Catafalc
15:00 Kurjam
16:00 Axegressor (fin)
17:00 Semargl (ukr)
18:00 Sanctimony (lat)
19:00 Revolver
20:00 Rotting Christ (gre)
21:00 Zorg
22:00 Metsatöll
23:00 Forgotten Sunrise
00:00 My Dying Bride (uk)

Laupäeva hommikul kell 10:00 toimub HRL telklas rammukatsumine kiviheites ja kell 11:30 toimub Rock-lava ees Heviaeroobika! Ootame rohket osavõttu!

Ingra tegi, enne kui kõik alguse sai 🙂

Ma mõtlesin, et kirjutaks paari sõnaga HRL-ist… ja siis tuli neid sõnu lisaks piltidele niisamagi tuhat ja veel mõnikümmend pealegi 🙂

Mõningad killukesed tänavusest Laagrist (pildid ikka kah!):

    • kuigi lubati nädalavaheks hirmsat vihma ja tormi, ei sadanud terve Laagri jooksul tilkagi! Mu gootijume kadus nagu vits vette ning meie kambast ei põlenud keegi isegi eriti ära… vähemalt mitte eelmise aastaga võrreldes 🙂
    • palju ilusaid, häid ja toredaid inimesi. Ja mõned nõmedikud ka, aga õnneks vähe 🙂 Nägin rahvast, keda pole enam iidamast-aadamast trehvanud ja tutvusin ka mõne uue tegelinskiga.
    • EEEEROOOOOOOOO!!!! on jätkuvalt kadunud. Kuulsin Saidi käest, et teda olevat ka Rabakal taga otsitud. Kui ma peaksin teda kunagi kohtama, saab ta mu käest pasunasse. No et ei taiband õigel ajal välja ilmuda, nüüd kaigub kogu telklaala juba mitu aastat absoluutselt iga kell vastavasisulisest röökimisest.
    • Psycho keeras mul raginal kaela kahekorra (kõigepealt ühele ja siis teisele poole) ja surus mu otsapidi maasse. Selle tulemusena olin ma äärmiselt üllatunud kahel põhjusel:
      • enam ammu polnud mu õlgadel nii kerge olla olnud ^_^V
      • mul polnud õrna aimugi, et inimese, täpsemalt minu pea sellises ulatuses kaela otsas pöördub 😀
    • Moonsorrow laiv tegi mu seest üleni õnne täis. No NIIIII hea oli!

Moonsorrow

Moonsorrow

Moonsorrow

Moonsorrow

Moonsorrow

    • esimese õhtu lõpuks oli mul rulli rohkem kui kohale jõudes 😀 Nimelt teenisime Ingraga tänu mu taskulambile kumbki viieka* ning mõni aeg hiljem leidsin maast järgmise. Viieka siis, mitte Ingra, eks.
    • mitte kõik kontvõõrad, kes sellisel üritusel täiesti kogemata su telklaringi satuvad, pole halvad inimesed! Nii mõnigi neist on üllatavalt äge ja intelligentne, hoolimata vere ja alkoholi vahekorrast organismis 🙂
    • teise päeva hommikul oli välja kuulutatud kiviloopimine telklas. Mõtlesin, et ju nad seal Rocki pilluvad… aga ei, oligi jurakas kivi 😀 Õnneks piisavalt raske, et ohtlikku suunda (loe: telkide pihta) seda keegi lennutada ei jaksanud.
    • €10 annetamise järel Nailboardsi putkale sain omale Tiamati comeback-albumi. On tõesti hea!
    • toitlustamine oli jälle sitt. Kogu aeg oli söök kas otsas või meeletud järtsud mõlemas putkas… ja see, mis sealt kioskist lõpuks tuli, ei olnud kohe kindlasti oma hinnast pooltki väärt 😦 Eelmisel aastal ma vigisesin ka ootamise üle, aga vähemalt oli lobi maitsev ning järtsus pidi oluliselt vähem kõhtu koristama**. Kohalik külapood ummistus nii õudselt, et rahvas passis lausa kaks tundi järtsus ja lõpuks ikka poodi ei saand… Päris mitmed sõitsid spetsiaalselt Märjamaale poodi, et üldse midagi saada. Vähemalt jätsitelk päästis mu teisel päeval – kui üritasin kella kahest viieni pidevalt hommikusööki saada ja feilisin – näljasurmast: jäätisega anti kaasa tasuta kohuke 🙂 Mul pidi õnnest peaaegu pisar silma tulema.

Oli mõnel alles julgust, et sellise kirjaga kotil näljaste hordide vahel ringi liigelda 🙂

    • välipeldikuid oli kuidagi vähem, aga vähemalt tehti neile teise päeva hommikul laest põrandani survepesu ja aeg-ajalt võis seal isegi paberit kohata. Kolmanda päeva hommikuks olid nad muidugi juba pehmelt öeldes triiki täis, kui mitte kuhjakestega… aga seekord polnudki keegi lakke sittunud, ilmselt oli õnneks kõigil piisavalt muud tegevust. Järgmisel aastal võiks ikka kempsude arvelt mitte kokku hoida. Ma saan aru, et meestele oli suur urinaal püsti pandud, aga eks nad tahvad ju ka number kahte teha vahel. Ja need plastkapid peaks ikka võimalikult varjus seisma, ma pidin seal sees äärepealt rabanduse saama. Parima kommentaari auhind läheb mingile kutile, kes peldikust väljudes oigas: “Seal on ju nagu mingis kuradima autoklaavis!” 😀
    • pool laagrit käis ringi oranžide hiiglaslike prillidega. Et neid saada, tuli ühele suitsufirmale oma hing maha müüa. Mõtlesin küll algul, et hiffand, kui totrad, oleks siis vähemalt välgumihkelgi, nagu eelmisel aastal, et miskit tolku kah asjast oleks… aga mingil hetkel sain ilmselt päikesepiste ja hankisin ühe paari omale kah!

Suitsuprillid ja duckface! 8D

    • Metsatöll tegi Roju-lugu ikka kaaaaaaaaa 🙂

Kõige suurem väike Metsatöllu fänn 🙂 Ta oli nii äge, et ma lihtsalt pidin tol hetkel pilti tegema.

    • Forgotten Sunrise oli tegija! ^_^ Kohe sihhhukene voolti-igatsus tuli peale, et kole lausa.

Forgotten Sunrise

Forgotten Sunrise

    • My Dying Bride… mmmh, mul ei ole sõnu! Doom on ikka täiega hingele, pole midagi öelda. Ja nende laiv oli tõesti igati maagiline, mu jalad lõid juba ammu tuld välja, kuid ikka oli tarvis neid vahtida ja pildistada ja muusika rütmis kinnisilmi jalalt jalale tammuda… aehhh ❤

My Dying Bride

My Dying Bride

My Dying Bride

My Dying Bride

    • Kolmanda päeva hommikul passis politsei kohe väljasõidutee ääres ja toimus lauspuhumine. Õige kah! Ainult et miskipärast on mul alati riiklikus pasunakooris kaasa lüües väike võdin sees ka juhul, kui ma pole alkoholi kaks kuud isegi mitte kaugelt näinud…
    • HRL-ile pani ilusa punkti hommikusöök Türil, pubis nimega Draakula 🙂 No täiesti võikalt head söögid on seal ja nad ei küsi hingehinda kah. Soovitan!

Draakula majapraad vol. 1...

...ja vol. 2 🙂

Juustukattega kanafilee nr. 1...

...ja nr. 2 8D (Jaa, ma tean, et ma näen siin äärmiselt vähekaubanduslik välja.)

Rada7 Rene13 väheke laiahaardelisem pildigalerii on siin, annab fiilingut päris hästi edasi. Minu fotosüüdistuste pealt ei tasu ilmselt ennast otsida, kui sa just mind pilti tegemas ei näinud 😉 Aga muidu on täieline valik minu klõpsudest vot selles galeriis.

Kohv, sigaretid, päevitus ja tolm - see ongi vist tänavuse suve maik 🙂

Käepael jääb veel ilmselt mõneks ajaks randmele, kuni ta koledaks ei lähe. No nii nummi on seda vaadata, noh 🙂

_____________________

* Astusime kontserdiplatsi poole ja kole pime oli ning puujuured kasvasid tee peal umbes püsti ees. Näitasin siis meile taskulambiga valgust, kui selle vihku ilmus järsku üks kutt, kes köötsakil olles oma rahakotti valguskiires hoidis ning selle sisu pingsalt inspekteeris. Ingra teatas muidugi kohe enesekindlalt, et teenustasuks pool sisust meile! Meie üllatuseks kutt teataski midagi stiilis “näh, võtke siis viiekas!” ning me kumbki tegime talle vastutasuks kalli. Tüüp kadus ühele, meie teisele poole… ning seejärel avastasin ma, et olime viieka asemel saanud neid suisa kaks 😀

** Samas võib korraldajatest tegelikult tagantjärgi ka aru saada – kuulu järgi olevat rahvast kohale tulnud oodatust kolmandiku võrra rohkem ning viimasel sekundil enne üritust olevat olnud jõhker piletimüügispurt. Aga kohapeal oli küll sabas selline RAEEEEEG, et anna abi. Ja absoluutselt KÕIK HRL foorumi ja Rada7 vastavates threadides vähegi sööki mainivad inimesed virisesid selle üle, et kõhutäidet saada oli neetult keeruline, vaatasin need just läbi.

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

