Posted by: rojukene | veebruar 25, 2011

Värvivahetus

Ma olen tegelikult veel elus, lihtsalt igasugune blogimisisu on kadunud olnud. Õnneks olen ma jätkuvalt tähelepanuhoor, nii et oma uut juuksevärvi viitsisin veel pildistada:

Muidu on “same shit, different day” (ning ei, mul ei ole kõhukinnisust). PM horoskoop mõnitas täna eriti säravalt:

25.02.2011

Kas ootused liiga kõrgele kruvitud? Oled pisut pettunud asjas ja inimestes, kelle suhtes veel möödunud aastal lootusi hellitasid.

Täpselt nii ongi.

Räägi mulle midagi...

Kategooriad

