Posted by: rojukene | jaanuar 28, 2011

Mul on ikka eriti visa troll

Hakkasin täna just mõtlema, et kuidagi sarnase käekirjaga on need trollivad kommentaarid mu blogis… ning tuvastasin, et valdav enamus neist on tulnud läbi aastate ühe ja sama IP pealt. Mul on sellest tüübist juba servast kahju, sest ma kujutlen eredalt, kuidas ta, vaeseke, on aheldatud üleni halvatuna voodi külge ja suudab liigutada ainult oma lõuga… Inimene, kellel on vähegi rohkem elu (as we know it), ei viitsiks ju ometi nii pikalt ühes ja samas blogis lämisemas käia? Ja “nii pikalt” tähendab antud juhul “juulist 2008”:

Wow. Just… wow. Mul ei ole küll siiani olnud kommentaaride kustutamise poliitikat, aga kui ikka leidub sihukesi fanatte, siis edaspidi ma tõesti enam ei viitsi trolle toita ning selle kodaniku kuldmunad lähevad otsejoones prügikasti.

Responses

  1. Peab alles mõistus olema, et järjest nime vahetada ja mitte selle peale tulla, et tänapäeval IP ka näha on. Või siis on tegu Rojuvihkajate Vennaskonnaga, kes kümnekesi koos elavad ja kordamööda kommenteerivad. Nüüd ehk taipavad vähemalt googeldada, kuidas IP aadressi muuta. 😀

    • No seda minagi… et mis ma talle/neile teinud olen, et sihuke vimm läbi aegade kuidagi kustuda ei taha 😀

  2. WordPressis saab IP-d nö musta nimekirja ka panna. Suht tasedad kommentaarid tõesti. Sellepärast ma ei pane ka pigem oma pilte kuskile üles (kes otsida viitsib, leiab niikuinii, nagu elu näitab), sest ikka leiduks keegi, kelle meelest ma olen liiga paks/kole/karvane/mehine või misiganes ning kelle meelest on seda tingimata vaja mulle ülevoolavalt teatama tulla. 😀 Haiged inimesed. Ostku elu omale.

    • Ma paningi selle IP kommid otse spämmi minema. Kuna ma olen vastava nime all IRL ka piisavalt tuntud, siis sügavalt vahet ei ole, kas ma panen pilte üles või mitte, inimesed tunnevad mu niikuinii tänaval ära. Aaaaga noh, ma loodan, et see isik leiab endale väheke tervislikuma hobi kui minu stalkimine.

  3. Näib selline hooliv troll olevat, kes muretseb nii su juuste, sooletegevuse, kehakaalu kui ka sõpruskonna pärast. Tänapäeval ju sellist kõikehõlmavat hingehellust igal tänavanurgal ei kohta. 😀
    Pilte võib muidugi maha võtta, aga alati leidub mingi koll, kes leiab üles kellegi teise poolt üleslaetud grupipildi ja tuleb sulle suisa msn-i, et öelda, et sul pekid ripuvad, ruttu vaja kaalujälgijatega liituda. Isiklik kogemus kinnitab. 😀

    • Ega jah, ma ju ise oma elu elatud ei saa 😀 Ja mis sellesse MSN-i juttu puutub, siis… võtab sõnatuks õ___Õ


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

