Posted by: rojukene | jaanuar 27, 2011

Kõik, kõik on uus jaanuarikuus

Ehk et uutest prillidest jäi väheks, oli ikka midagi veel vaja. Ja kõigi nende kurvastuseks, kes siin hoogsalt mõni aeg tagasi küsitlusele vastates leidsid, et ma ikka mingil juhul ei tohiks juukseid maha lõigata – noh, tüng 😀 Esmaspäeva õhtul läksin imetoreda Maarja abiga tagasi lühikarvaliseks ja olen endaga raskelt rahul. Nägu, mis peeglist vastu vaatab, on jälle minu oma. Kui keegi mu salke peaks väga taga nutma, siis lohutuseks võin öelda, et mul on olemas ka imekaunis pikk punane parukas, mis sobib mulle nagu valatult. Võin järgmiseks kohtumiseks pähe panna, kui muidu kurbtus liiga peale tuleb. Pildimaterjali siis kah:

Juuksed, veel peas

Ikka veel juuksed peas

Nüüd on juuksed maaaaas! 8D

Appi, skalpeeriti!

Niiii hea ja kerge on olla 🙂

No tehke või tina, aga lühike soeng sobib mulle ikka palju paremini...

Happy 🙂

Responses

  1. Oioi, nii katkised rääbakad juuksed on muidugi parem lühikeseks lõigata, sobib tõepoolest paremini!!

    • Katkised ja rääbakad? Osta silmad omale…

  2. Mina mõtlesin ka, et sellepärast lõikasid ära, et räbalad välja näevad. Kas tõesti sinu arust ei näinud? Seda ütleks iga juuksur ju…Et tubli,et ära lõikasid,kasvavad uued ja korralikud.

    • Ei ütleks, et nad katkised ja rääbakad olid. Lihtsalt esimese kahe pildi peal oli valgus selline.

  3. […] https://rojukene.wordpress.com/2011/01/27/koik-koik-on-uus-jaanuarikuus/ ahvenapäll […]


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

