Posted by: rojukene | detsember 31, 2010

Blogimeem

Naine saatis.

Saajatel on valida: vastan/ei vasta (millega valides var 2 nad tõestavad, et blogindus hakkab välja surema), valiku 1 puhul saadan/ei saada edasi (valides var 2 tõestavad nad endiselt sedasama).
Niisiis: kooleme/ei koole?

1. Külastan oma blogi sagedusega ca…
Korra päevas ikka login sisse.

2. Poliitikute blogisid loen…
Üldse ei loe. Kui mõnikord väga igav on ja blogipuus ringi klikin, siis kogemata satun. Samas ei ole isikliku blogi puhul oluline, kas selle pidaja on poliitik või ei, kuni selle kaudu mingeid kampaaniaid ei toimu.

3. Blogid, mida loen, köidavad mind, kuna…
Ma tunnen neid inimesi isiklikult ja mind huvitab, kuidas neil läheb või nad lihtsalt kirjutavad väga hästi/paeluvalt. 

4. Blogi eelistan/ei eelista muudele kanalitele.
Ee… jätkuvalt – mis on need “muud” kanalid? Päevik lauasahtlis? Näost näkku jutustamine? Facebooki kasutan küll aktiivselt, aga see ei ole ju blogimine, mis seal toimub. Twitter tundub mulle täiesti mõttetu teenusena, kus ka need inimesed saavad oma verbaalset kõhulahtisust välja elada, kellel üle ühe mõtte korraga pähe ei mahu. Võimalik muidugi, et minu intellekt ei küündi lihtsalt selle veebilehekülje geniaalsuseni ning ma pean veel kuskil nurgas arenema 😉

5. Miks Sa kirjutad anonüümselt?
Ei kirjuta ju. Rojukese nime all olen ma tuntud juba ligi 12 aastat, nii päriselus kui ka internetis. Ja seda nime, mis mu passis on, pole ka oluline laial üldsusel teada, see ei anna kellelegi suurt midagi juurde. Ma olen sellega täiesti rahul, kui mu tuttavad ei suuda mu pärisnime meenutada, kuigi Näoraamat on seda traditsiooni paraku kõvasti rikkunud 😛

6. (kirjuta siia oma küsimus ja saada meem edasi) *** Naise küsimus on: Kas ja kuidas Sind mõjutavad Su blogi lugejad/kommenteerijad?
Eks kommenteerijad mingil määral ikka mõjutavad, salalike lugejate osas ei oska öelda 🙂 Vahel on teine vaatenurk ikka väga värskendav. Seda ma võin küll öelda, et kui ma aastate eest Livejournalis blogi pidasin, olin ma ikka kordi avameelsem. Lugejate kitsas ring oli teada ning mitte keegi teine ei pääsenud mu tekstidele ligi. Aga siis lõi ju edevus pähe ja ma tulin kapist välja 😛 Paratamatult on aja möödudes internet suuremaks kasvanud ja mu blogis on ringi tuhninud ka need isikud, keda ma siin üldse näha ei tahaks, mistõttu on see oma pitseri vajutanud nii avalikes postitustes käsiteldavale teemavalikule kui ka üleüldisele blogimisisule.

* * *

Meemi edasi saatma ma ei hakka. Esiteks venitasin ma ise selle täitmisega tükk aega (no andke andeks, ei olnud väga intrigeerivad küsimused, rohkem nagu mingit ankeeti oleks täitnud) ja väga paljud on selle juba saanud. Teiseks… blogimine ongi kergelt hinge vaakumas, aga on see tendents siis tingimata halb? Mulle tundub, et läheb aega mööda ja see saabki mingite friikide pärusmaaks, nagu tänapäeval on seda vinüülplaadid ja filmiga kaamerad. Kui blogimine hirmsal kombel moodi läks, jäi vahepeal selline mulje, et igaüks ja tema vanaema kah peab päevas vähemalt ühe postituse punnitama. No ei pea ju. Mulle küll meeldiks, kui blogimaailm oleks jälle selline suhteliselt kitsas ring ning igasugused igavusse surevad tüübid ei tunneks vajadust suvalisi postitusi trollida.

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

