Posted by: rojukene | detsember 24, 2010

Uskumatu, aga tõsi

Eestis tehakse veel head muusikat. Päriselt ka. Kuna ma olen salaja natuke romantik ja mitte nii salaja depressiivik, siis mulle hirmsal kombel meeldib selline bänd nagu Ultramelanhool. Ja nüüd ma siis natuke reklaamingi nende teist albumit, sest mulle tehti vastav ettepanek ja seda plaati hetkeseisuga veel on. Kauaks, ei tea 🙂 Minul on originaalketas täitsa olemas ja soovitan teilgi külmetavaid kunstnikke piramise asemel toetada, nad on seda väärt. Ja tänavune talv on tõesti karm.

Plaadi nimi on “Materjal” ja head mussi on seal kolmveerand tunni jagu. Juba ümbris on visuaalselt nauditav, aga lood on veel paremad. Vastupidine situatsioon oleks muidugi päris plass, aga sel juhul ma seda postitust ilmselt ei kirjutaks kah. Stiili poolest on plaat ühtlasem kui “Must apelsin”, aga igal lool on siiski oma nägu. Minu absoluutne lemmik on “Indiviid tõuseb üksinda”, aga seda ma siia tiiseriks ei pane. Kuula parem sellist lugu nagu “Šaht kapital aprikoos”:

See on täpselt see album, mida ma tahan kuulata, kui ma kõnnin, klapid peas, läbi õhtuste Tartu tänavate ja lumeräitsakad laternavalguses aeglaselt mulle näkku langevad.

Kui tahad ka seda plaati omale saada, siis kirjuta adressile luiga.martin[ätt]gmail.com ja valmistu loobuma 250 Eesti rahast või 16 eurost, kui ma nüüd kapitaalselt valesti ei arvutanud. Siis nad saavad endale kolmanda albumi salvestamist ka lubada, eks ole. Ma küll tahaks.

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

