Posted by: rojukene | detsember 24, 2010

Tagasivaade aastale 2010

Ülesanne: pane kirja selle aasta iga kuu esimese avaliku postituse esimene lause (testid ja meemid ei loe, arusaadavuse huvides panin lause ette ka sissekande pealkirja).

Jaanuar: Mul puudub kategooriline imperatiiv
Ehk siis ma karjun küll endale, et “ich muss!!!”, kuid kasu pole sellest just väga palju.

Veebruar: Delfi mõnitab ka juba
Tänane horoskoop telhvis:

Kalad (19. veebruar – 20. märts)
Püüdke leida omale mõni meelepärane tegevus ning hoiduge stressi tekitavatest asjadest ja suhetest. Teie närvisüsteem vajab nüüd tõelist puhkust.

Märts: Kes ütles, et imesid ei juhtu? 8D
Mul pidi täna olema üks eriti räme järeleksam, mille materjalihulk oli pehmelt öeldes röögatu.

Aprill: Aasta linnud on meil sedakorda õgijad
Juhtumisi olen ma Facebookis Tartu Keskkonnahariduse Keskuse fänn ning nad reklaamisid üritust nimega “LinnaLinnuLaupäevak 2010″.

Mai: Zen
Kas sa tead, mis tunne on Tartus kevadisel ööl veidi veinisena kella nelja paiku hommikul kodu poole astuda?

Juuni: Värskelt kõrgharitud inimestest
Usuteaduskonna listi tuli mõni aeg tagasi üks tore teadaanne.

Juuli: Suveööd pole magamiseks
Vahel on Eesti ikka nii imeilus, et võtab hinge kinni.

August: Suxx0rz
Et ma ka kunagi ei õpi: lollid naljad, mis ma kergemeelselt pillun, osutuvad liiga sageli tõeseks.

September: Naiskodukaitse lahtiste uste päev
Teen väikest reklaami, kõik naised on teretulnud 😉

Oktoober: Rocky Horror Picture Show PIDU 2010 on kohe käes!
Jaa! Nii on! Teie, kes te kolme aasta eest eelmisele üritusele ei jõudnud – NÜÜD on teile antud uus võimalus 😉

November: Tagasivaat
Võtsin ennist ette viimase viie aasta digipildid ja tegin neist teatava valiku, et viimasel sekundil ära kasutada Snäpi sooduspakkumist.

Detsember: Kuidas koolitöödesse natuke vürtsi lisada
Mul on vaja laupäeva hommikuks valmis teha kirjakunsti viimane kodutöö, milleks on tarvis A3 paberile gooti kirjas kirjutada lauseke või paar mõnest muinasjutust, sealjuures esimene täht peab olema initsiaal ning lisaks tekstile peab juures olema sulejoonistus.

Aasta eest olid lood sihukesed.

Ja 31. detsembril tuleb ka Winampi-ennustus… loodetavasti seekord positiivsem kui aasta eest, sest see, kurivaim, kipub täppi minema. Ja kui kolmas aasta järjest tuleb mingi doom & gloom, siis no tõesti… aitab juba äkki.

Responses

  1. […] aasta nopped on siin. Tundub, et mida aeg edasi, seda napisõnalisemaks ma muutun, aga see vist ei üllata enam […]


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

