Posted by: rojukene | detsember 6, 2010

Jõulumeem

Naine viskas lumepalliga, mis mul siis üle jääb 🙂

 

1. Kas sulle meeldivad jõulud? Kui ei, siis miks? Kui jah, siis miks?
Üldiselt pigem ei meeldi… Külm on ja pime ja hull paanika käib, kellele millise summa eest kingitusi tegema peab. Jõulud on aeg olla koos perega, aga teatavatel põhjustel üritan mina pigem igal aastal sel perioodil kodust võimalikult palju eemal viibida. Samas teeb ikka rõõmu küll, kui aasta kõige pimedam aeg pööripäevaga otsa saab ning hakkab servast jälle valgemaks minema…

2. Ideaalsed jõulud? Kuidas ja kellega koos tahaksid need veeta?
Kamina ees pehmel ja karvasel vaibal, kõrval kauss piparkookide ja mandariinidega. Seltskonnaks inimene (võib ka mitmuses), kellega on hea lihtsalt niisama koos vait olla.

3. Milline on su esimene jõulumälestus?
Istun vanaema juures aknalaual ja pressin nina vastu klaasi laiaks, et kas jõuluvana paistab kah kuskilt juba…

4. Kas sa kartsid lapsena jõuluvana?
Ei, ei tulnud pähegi (vähemalt nii palju, kui ma mäletan). Kuna jõuluvana tegi aastast aastasse mu tädimees, jagasin ma võrdlemisi kiirelt matsu välja, et senikaua, kui onu H meiega jõululauas süüa vitsutab, jõuluvana ei tulegi. Ja eks ma siis sudisin teda uksest välja, et mingu juba, ma tahan jõuluvana 🙂

5. Parim jõulumälestus?
Võib-olla eelmise punkti all kirjeldatud seik… jõulud on minu elus alati olnud pigem stressirohke aeg, kui inimesed karjuvad üksteise peale ja käituvad üleüldse inetult.

6. Lemmikjõulutoit?
Traditsiooniline ahjupraad ahjukartulite ja hapukapsaga. Verivorsti võite omale pähe määrida, mina seda eriti ei fänna. Ainult siis, kui õuna-pohlamoosi ka kõrvale on 🙂

7. Kus veedad sellel aastal jõulud?
Tõenäoliselt ühe sõbra juures ahju küttes 😀 Aga olen üldiselt avatud pakkumistele.

8. Kas sul on mingeid jõulutraditsioone?
Ei, kui kingituste tegemist mitte traditsiooniks lugeda… paraku olen ma ka seda murdnud.

9. Sinu jõulukingisoov?
Palun mulle Alan Rickman või Trent Reznor, roosa paelake ümber seotud, aitäh.

10. Parim kink, mida oled jõuluks saanud?
Mulle ei jää enamasti meelde, mille ma olen kelle käest mis ajal saanud. Parim jõulukink iseendale oli Marilyn Mansoni kontsert paar aastat tagasi.

11. Kes ei peaks sellel aastal kinki saama?
Küll oleks ikka tore, kui instant karma töötaks ja kõik saaksid jõulukingitused sellele vastavalt… 🙂

12. Mida soovid oma blogikülastajatele?
Ee… säilitage terve mõistus?

Kuna nüüd on moodne kirjutada meemi alla “kõik on seda juba teinud, ei annagi kellelegi edasi”, siis mina pean ju ometigi massist erinema ja saatma lumepalli edasi Liisile, Birxule ja Krokule 🙂

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

