Posted by: rojukene | november 25, 2010

Elus. Vist.

Nutikamad said juba eelmise postituse kommentaariumist teada, et ma otsustasin siiski perearsti kasuks, käisin seal hommikul ära ning sain korraliku litaka Tramadoli otse kanni. Oli päris lõbus juurelda selle üle, kas ma ikka jõuan autoga koju sõidetud, enne kui rohi mõjuma hakkab 😛 Opiaadid mõjutavad reaktsioonikiirust nimelt päris korralikult ja praegu on niigi ohtlikult libe, et veel kuskile keset teed uimerdama jääda.

Jõudsin koju, lülitasin telefoni välja, messaris panin nime vastavaks ja ennast busy‘ks ning kaotasin viieks tunniks teadvuse. Kuradi hea oli, kas teate! Midagi asjalikku ma täna muidugi tehtud ei saanud… kui üles ärkasin, siis jõllitasin kõigepealt natuke internetti, jõin tassikese teed, näsisin paar võikut kõrvale ja jõllitasin veel natuke internetti. Ise mõtlesin, et peaks ikka varsti minema poodi ja apteeki, kuna saia jäi maru vähe alles ning arst kirjutas mulle ometigi retsepti kah välja. Ja siis ma jäin muidugi vahepeal uuesti kolmeks tunniks magama ning ärkasin kell pool kümme 😀

Õnneks on olemas Raekoja apteek, kust antakse nänni ööpäev läbi ning Prisma on kah kella üheteistkümneni lahti. Ostsin endale poest lohutuseks igatsugu head-paremat kokku (homme saan granaatõuna järada, jee!) ja kohe täitsa parem hakkas. Nad seal müüvad Rainbow šokolaadiküpsiseid, need on ikka uskumatult maitsvad! See reklaam tuleb muide inimeselt, kes reeglina väga magusat ei fänna, aga neid sööks küll hea meelega 🙂

Ja mu rohu nimi on muide Tramadol Retard xD Normaalne ju 😀 Loodetavasti mul seda siiski väga tarvis minema ei hakka…

Responses

  1. Aga tead, mis see retard tähendab seal? Hoopis teine tähendus kui võiks arvata 😀

    • Jaa, tean, kas siis ei võigi naljakas olla enam? =_____=’

  2. Jaaa, need Rainbow shokolaadiküpsised on parimad…:)

  3. hmm, mismõttes, kas ei või…ei ole öelnudki, et ei või ja ongi naljakas. lihtsalt küsisin, et kas sa tead, paljud ei tea ju…vabandust siis


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

