Posted by: rojukene | november 24, 2010

Tahan surra ;_____;

Mõtlesin kella kolme paiku öösel magama minna. Tundus, et tarkusehammas hakkab jälle kasvama ja valu tegema, niisiis võtsin ühe 400-se ibuka.

Magama pole ma siiani jõudnud ja kell on hetkel seitse hommikul. Tarkusehamba poolt põhjustatud valu liikus üle neelu ja sealt kõrva. Viimased neli tundi on ta niimoodi tiirutanud, hoolimata kell viis võetud Xefo Rapidist, mida ma poleks tegelikult tohtinud süüa, sest ma olin enne just ibukat laksinud… aga no ma ei suutnud enam. Ja praegu ma juurdlen, kas ma suudan kannatada 2 tundi, kuni perearst vastu võtma hakkab, et talle helistada, või panna riidesse ja minna kohe EMO-sse. Ma ei kujuta ette, kuidas kumbki mind aidata saaks, aga no tõesti, ma ei suuda olla… Ainus vähevalus variant on püsti olla ja kõndida, nii kui ma pikali lähen, on valu tagasi.

Päevaplaan on ka magamatuse tõttu persses. Eeldusel, et see valu üldse kunagi üle läheb.

Responses

  1. Soovitan Diclofenaci küünalt, see peaks mõjuma küll paremini kui need ravimid, kus toimeaineks ibuprofeen.

    • Xefo Rapid on kange retseptiravim, ei põhine ibuprofeenil. Käisin just perearsil ja sain litaka Tramadoli lihasesse. Ehk saab vahepeal ka natuke magada.

  2. Aha, eeldasin, et ka Xefo on ibuprofeeniga, kuna ütlesid, et kell 5 võtsid Xexot kuigi olid just võtnud ibuprofeeni. Et siis üldjuhul erinevate toimeainetega valuvaigisteid võib võtta vajadusel lähestikku.

    • Xefo infolehel on kirjas, et seda ei tohi võtta koos ibuprofeeniga. Ilmselt on seal mingi keiss, et südamele langev koormus läheb suureks vms, vererõhk tõuseb jne. Ibukas vedeldab verd, tõenäoliselt Xefo siis ka.

  3. Ibukas ei kipu mulle kah mõjuma, kui just 600-ne pole. Aga viimastel aastatel on igasuguste pea- ja luuvalude vastu hästi aidanud retseptiravim Cataflam (diclofenac kaaliumiga). NB! Mitte minna tublisti odavama naatriumiga analoogi liimile, vähemalt mina küll aru ei saanud, et see kuhugi mõjunud oleks.

    • Eks ma käin seal hambaarstil ikka ka ära, vast siiski ei lähe tarkusehammaste väljarebimiseks… aga praegu ma loodan, et Tramadol teeb mu päeva. Mõttes, et ikkagi opiaat ja 2in1 – paned aga laksu kirja ja magad nigu lapsuke… Või noh, vähemalt süst mõjus nii, ma ei tea veel, kui kanged tabletid mulle välja kirjutati.

      • Tramadoliga on mul üksainus, aga selle eest väga huvitav kogemus. Peavalu kadus ära jah, selle vastu ei vaidle – aga ülejäänud osa päevast pärast hommikul peavaluga ärkamist kuni hämardumiseni välja istusin tugitoolis, kihistasin totakalt enda üle naerda ja kudusin väga püüdlikult sokke. Purjus mis purjus noh 😀 Terve päeva.

      • Irw, no see on opiaat, see teebki pilve 🙂 Ma istusin ja itsitasin täpselt sama lollakalt oma voodi peal, aga poolikut kinnast ei julgenud ette võtta, pärast haruta kõik laksu all kootu üles jälle… 😀 Jube lugu on see, et isegi Tramadol ei võta täielikult seda valu ära (kuigi ma sirutan käe selle tabla järele alles siis, kui muidu enam olla ei kannata ja röökimisega vaheldumisi hinge kinni hoidma pean) ning sellest kangem on vist ainult morfiin…


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

