Posted by: rojukene | november 12, 2010

Appi, zombid ründavad!

Päästke end, kes saab! Nimelt rippusin ja jahtusin eile ühe sõbraga linna peal ning piljardimängu ja (purukaine!) baarituuri vahel oli korraks tarvis autos käia. Rojumobiili olin ma parkinud Barclay platsi äärde ning kuna pargi keskpunkti olid kogunenud mõningad kodumaa parimad pojad ja ka paar emast eksemplari, võis kuulda põnevaid jutukatkeid. Või noh, kui nüüd nii näppu ninna ajada, siis kostis sealt puude vahelt järgmine röökimine: “KAAAAAALLEEEEEEE! Kalle, tule ülesse! TULE ÜLESSSSEE!!!! Kuuled vää? Tule ülesse!!! ÕLUU LÄKS MAHAAA, KAAAALLEEEE, TULE ÜLESSSSSEE!!!!!!!!!!!”

Me olime naerust suht kõveras, nagu arvata võib xD

Ja siis rebestas meie kuulmekilesid eelajalooline möire: “BHÖÖÖÄÄÄÄÄRRRRGHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!” ning sellest me järeldasime, et Kalle tuli üles 🙂 Hüüdsõna vägevust ja detsibelle arvestades jõudsingi ma sealsamas järeldusele, et Kalle tõusis üles suisa surnuist…

Aga muidu on nii, et kui ikka ei ole mõistust antud, siis pole midagi teha. Enne kodust lahkumist jõin siiski tassi kohvi (olin küll esialgu otsustanud, et kuna öö ja päev on jälle liiga vahetusse läinud, siis kohv jääb joomata ja järelikult tuleb uni ka varem) ja noh, minu kohv on ikka tõeline silmaavaja 🙂 Lisaks sellele oli mul siis muidugi hädasti tarvis mahlade kõrvale veel kaks tassi rohelist teed ja liiter Cocat ära juua… Arvake kolm korda, kes oli hommikul kell viis voodis pikali ja susises omaette ropendada teemal “maga, raisssssssssk!!!”

Khm, jah.

Ja see moment oli ka väike fail, kui lauas olnud noormees pakub õhinal: “Teate, mul on täna sünnipäev, ma teen teile välja! Ükskõik mida!” ja me sõpsiga vaatame teineteisele otsa ning vastus on: “Noh… võtaks ühe greibimahla… ja ühe Coca…” xD Pakkuja pidi üllatusest pikali kukkuma ning vajas tõsist veenmist, et ei, me ei tee kumbki nalja 😛

Responses

  1. Oh jeeber, ma pole tükk aega niimoodi naerda saanud. Väga hea kirjeldus xD

    • Mul on kah täna jätkuvalt naljakas 😀


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

