Posted by: rojukene | oktoober 29, 2010

Rehvirõõmud

Taas kord on kätte jõudnud see tore aeg, kui ilm läheb nõmedaks ja teed libedaks. Küll mina juba tean, mul on esmaspäeval teine sünnipäev. Käisingi täna päeval autole talvesusse alla panemas. Kuna mul on ainult üks komplekt velgi, pean ma seda nalja töökojas teha laskma. Olen küll mõelnud, et peaks teise veljekomplekti juurde soetama, aga mõtteks see jäänud ongi, sest raha on niigi vähe ja enamasti läheb teda mujale rohkem tarvis. No ja nii ma siis läksingi KMK Autosse oma raha pakkuma. Teist korda ma seda enam ei tee 🙂

Muidu polekski nagu midagi kobiseda olnud – töö sai tehtud normaalse ajaga, rehvid õigetpidi alla (just kontrollisin nii igaks juhuks), ootamiseks oli väike kambrike nahkdiivani ja autoajakirjadega… aga siis tuli Töömees ja teatas rõõmsalt, et kõik on valmis ja palun 300 krooni. Mina ajasin siis silmad pungi pähe ja küsisin, et ema-isa, mille eest, kas siis tõesti läks niiii palju lisaraskusi tarvis?* Et kodulehel oli küll kirjas 250 krooni… Kutt vaatas mulle kalanäoga otsa ja teatas: “No teeme siis 250.” Nagu ta osutaks mulle suure teene.

Oleks ta korragi vabandanud või isegi kohmetunud – oh ei! Ma tahaks tõesti väga uskuda, et ta kogemata arvas, et mu pisikese Renault’ veljed on karmid 16-tollised, aga mul on siiski palju rohkem sedasorti tunne, et ta lootis rõõmsalt 50 eeku vahelt teha. Tšekki nad ju mulle ei väljastanud… ma muidugi ei hakanud ekstra küsima ka, kui ta oli kohe õige hinnaga nõus, kuigi ehk oleks siiski pidanud. For the shitz and giggles.

Eriline rõõm on see, et järgmist hooaega need talvekad ilmselt enam ära ei sõida. Järelikult tuleb kevadel meeles pidada ja silm peal hoida talverehvide sooduspakkumistel… Ja siis tuleb ka ära otsustada see raske küsimus – lamellid või naastud? Ise olen pigem naelkummi-usku, sest mustal jääl ei tee lamell suurt midagi ära, aga lumepudrus on ta muidugi vägev. Iseasi, kui palju meil linnatingimustes seda lahtist lumesodi ikka on (sahad ju lükkavad teist teeserva kokku enamasti), jääd on nagu rohkem… Teisalt ähvardab EL juba pikemat aega naaste keelustada ja meie armas riik vahib lamba kombel kõrgetele härradele suhu ning noogutab agaralt kõigele kaasa. Ilgelt nõme oleks mitu kilo magama panna ja siis avastada, et üle ühe hooaja näiteks sõita ei tohigi… Oeh. Õnneks praegu veel võib.

________________

* Nimelt on nende hinnakirjas öeldud, et iga velje kohta on ette nähtud kuni 60 g raskusi ja iga lisagramm maksab 50 senti. Ma juba kujutasin vaimusilmas ette õudset pilti, kuidas mu Rojumobiili rataste küljes lohisevad kaasa sangpommid…

Räägi mulle midagi...

Kategooriad

