Posted by: rojukene | oktoober 21, 2010

The IM tragedy continues

Ma olen nüüd juba teist päeva mässanud erinevate jutustamisklientidega ja olukord on suhteliselt nukker. Mõtlesin siis, et paneks siia kirja, mis on nende katsetatud variantide plussid ja miinused minu jaoks, äkki kellelgi on sellest veel kasu. Ehk siis minu jaoks on oluline see, et oleks olemas normaalne vestluste logimisvõimalus, custom emotikonid ja veebikaameraühendus.

Nukker on muidugi see, et need, kes kasutavad Live 2011 messarit, näevad ikka ainult seda nime, mis mul Live profiilis on, hoolimata sellest, mida ma ise eri klientide puhul endale määranud olen.

aMSN on muidu kõige rohkem Akende messari moodi, aga ma hakkasin siiski alternatiive otsima, sest:

  • aMSN jookseb väga sageli kokku
  • kuigi aMSN-il on äge omadus salvestada veebikaühendused, ei saanud ma Win7 all veebikaameraühendust vestlusaknas tööle (display picture hankimiseks läheb veebikas aMSN-is käima küll)
  • aMSN võimaldab küll custom emottide importi ühe laksuga, aga nende triggerid tuleb ikkagi ükshaaval üle käia :S
  • kui ma mängin näiteks Borderlandsi, on ikka väga häiriv küll, kui keegi alustab vestlust ja aMSN on veendunud, et vot just SEE aken on nüüd kõige olulisem ja tõstab selle esiplaanile. Mäng tõmbab ennast tagasihoidlikult kortsu… FPS-i puhul on see ikka sitaks nõme variant, teate…
  • et logifaile lugeda, tuleb aMSN lahti teha – lihtsalt niisama tekstifaile avades vaatab vastu kohutav kapsapuder, millest ei ole lihtsurelikul võimalik ööd ega mütsi aru saada

Järgmiseks proovisin Trilliani ja muljed on järgmised:

  • näeb väga ilus välja ja võimaldab mitme suhtluskanali kontaktid kokku korjata
  • hääled on ka tagasihoidlikud ja kenad
  • vestluslogid on niisama kah avatavad ja nende salvestuspaika saab ise kenasti valida
  • vestlusaknasse saab peistida pääääris pika teksti
  • CUSTOM EMOTIKONE SALVESTADA EI SAA! Nende nägemiseks peab ka ilmselt mingit nõidust tegema, mina ei leidnud vastavat kohta üles. Ja Trilliani tegijatel pole isegi plaanis vastavat pluginat meisterdama hakata, kuna nad lihtsalt ei näe sellel mõtet 😦
  • pärast selle eelmise punkti avastamist ma ei hakanud isegi proovima, kas veebikas töötab…

Viimaks võtsin ette Pidgini, mis pole mulle kunagi eriti sümpaatne olnud, aga häda ajab härja kempsu:

  • kujundus on hästi lihtne, aga üsna kole (kuigi pean tunnistama, et ega ma ei hakanud otsima ka, kas mõne skinni leiab)
  • saab kah mitme konto kontaktid sinna surada
  • custom emotikonid toimivad, AGA need tuleb lisada ükshaaval :/
  • see-eest oli Pidgin ainuke IM-proge, mis mulle andis kätte mu offline-teated!
  • veebikaamera funktsioon puudub täielikult

Oehh. Vist ei jää ikkagi muud üle kui praegusel momendil kolida tagasi aMSN-i peale ja loota pisarsilmi, et Pisipehme võtab kuulda oma kasutajate karjeid ning teeb Live 2011 messari siiski kuidagipidi normaalseks…

Responses

  1. Installeeri endal windows live maha arvutist kogu täiega ja siis vanem variant peale uuesti. mina näiteks panin 2009 aasta oma (siit näiteks http://www.oldapps.com/msn_messenger.php?old_msn=21 ) ja ongi mured murtud. kasutajad ja salasõnad jne jäävad alles sedasi tegutsedes.

    • Jah, ma ei ole just dumbuser, ütleme nii… Ma siis ütlen veel korra: minu põhiline ärrituspunkt on see, kuidas Microsoft oma kasutajatele näkku kuseb. Ma oskan väga hästi downgradeda ja ma olingi lõpuks sunnitud seda tegema, sest aMSN jookseb lihtsalt liiga sageli kokku, AGA mulle IKKA VEEL ei meeldi see, et MS on ilge munn. Ma ütlen veel korra: Pisipehme käitub oma klientidega halvasti.

      Kas nüüd oli arusaadav, milles minu mure oli?

  2. Tee downgrade, ma eile tõmbasin endale 2009 tagasi, works just fine (A)

  3. Jep, ma sain ka windowsi uuendustega selle jubeduse, tõmbasin vana tagasi. Filehippo-st. All good.

  4. Nojah, ainult et MS-il on loll komme ühel hetkel mitte enam lubada vana versiooniga sisselogimist…

  5. Jajah, aga selleks ajaks on ehk mõistlikum versioon väljas:)

  6. mina kui antisotsiaalne hälvik ei sa üldse aru, mis mure põhjuseks 😀 irw. ma login korra nädalas msni sisse ja siis mind kah ei huvita, mis seal on.

    • Nojah, mul on MSN lihtsalt põhiline suhtluskanal… ma ei kohtu inimestega väga palju IRL ja osad sõbrad elavad minust päris kaugel.

  7. jaa, mul oli sama häda. katsetan ka uusi variante. juba mitu korda olen üritanud windowslive rüpest ära joosta. äkki nüüd õnnestubki?

    • Jumal paraku olin sunnitud tegema downgrade, sest et aMSN ei ole usaldusväärne. Kui ta enam ei lase Live 2009-ga sisse logida, siis… noh, ma pean kas leppima sellega, et mu messar kogu aeg kinni kiilub või siis loobuma mõnest funktsioonist, mida ma praegu enda jaoks oluliseks pean.


Räägi mulle midagi...

Kategooriad

