Posted by: rojukene | oktoober 20, 2010

Veel Microsofti geniaalsusest

Ma ei tea, kas sellise screenshoti peale naerda või nutta. Vist kisub rohkem nutmise poole, ma olen seda pilti juba pool päeva näinud.

WTF, Hotmail???

Ja ma tegin päeval siis omale Hotmaili ka. Nüüd on mul KAKS Live ID-d, sealjuures Hotmaili oma muuta pole võimalik. Ma saaks ainult Dustbite’i oma Hotmaili külge keevitada, aga no jumalauta, ma EI TAHA.

Ja Facebookis ei saa inimesed jätkuvalt aru, et ma tegelikult kah ei ole teovõimetu hälvik, kes ei oska omale uut klienti leida. Järgmise “osta mäkk! 8D” või “<analoog> FTW!!! 8D” kommentaari peale ma hakkan (r)öökima.

Responses

  1. Teoloog ju. Järelikult mõtlemisvõimetu olend.

    *vihjab tollele augustikuisele artiklile*

    • Ehk siis peaks ammutama tarkust oma haridusest ja omandama juutidele omase aspektiivse mõtlemise, mille puhul kaks vastukäivat fakti saavad väga vabalt samaaegselt tõesed olla?


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

