Posted by: rojukene | oktoober 20, 2010

Raissssssk, ma olen tige!

Järgneb tõsine räntimine Microsofti teemal. Ehk siis uuendasin ka mina oma Live-teenused 2011. aasta paketi näol. Ja vihastasin ennast veel haigemaks kui ma niigi praegu olen. Ainuke positiivne muutus oli see, et messariteksti peistimisel pole enam seda lollakat tärni rea ees, ülejäänud muudatused ajasid mu lihtsalt rämedalt närvi. Eelkõige see, et messarinime saab nüüd vahetada ainult Windows Live lehel (sealjuures ei saa seal kasutada erilisi sümboleid, nagu näiteks “/” või “{” jms) ja isegi siis ei kajastu see mu kontaktlisti andmetes, ehk siis nemad näevad mind ikka vana nimega. Sealjuures väidab Microsoft, et see uuendus on ainuüksi parema turvalisuse nimel!

Kondan hetkel vastavates foorumites ja üks tüüp on väga hästi kokku võtnud minu tunded selle nime-teema koha pealt:

ohforfarksakes

Dude, not to be beligerent, but are you serious?
“We care about your privacy, so here, use your full, real name in lieu of a display name”
What were you thinking?

Kui ma oma rahulolematust Facebookis väljendasin, sain ma kolm soovitust erinevate messariklientide osas ja kaks vihjet teemal “osta omale Mac”. No aitäh, ma tean ise ka, et on olemas teisi kliente! Ma ei taha klienti vahetada, sest et mul on vestluslogid niigi läbi aastate mitmes eri formaadis ja vahel on päris keeruline õiget asja sealt üles leida. Mulle on oluline see, et klienti oleks mugav kasutada, et veebikaamera funktsioon töötaks, et custom emotikonid olemas oleks ja nii edasi. Ma oskan ise ka guugeldada ja programme proovida, aga point on, et ma ei taha olla selleks sunnitud! Ja Macid on minu jaoks ebamugavad kasutada, mõttetult kallid (kui vaadata mõne Maci läpaka hinda, siis sama raha eest saab õigest kohast kaks korda võimsama sülearvuti ja pappi võib ülegi jääda) ja mu meelest on nad koledad kah.

Küsimus on antud juhul selles, et Microsoft näitab avalikult välja, et nende arvates on iga viimane kui lõppkasutaja totaalne imbetsill ning on ära võtnud vahendid ka neilt, kelle IQ juhtumisi lubaks kasutada ka veidi keerulisemaid sätteid.

Seda teavad juba kõik, et Windowsi opsüsteemid on üle ühe head. Need vahepealsed on lihtsalt väärakad ja toored. Ma lihtsalt imestan, et MS ei ole ikka veel õppinud omaenda vigadest. See Live 2011 on ju nii kuradi toores asi, et tilgub lausa verd veel!

Üks foorumipostitus, kus on põhilised jamad kokku võetud:

sixstorm1

The amount of problems I got with this new version is incredible. I build and fix computers for customers and I make a living of it, and let me say the feedback I got from people for this new version is disastrous. I know there is a way to get it working like the 2009, but it is way too complicated for normal people who doesn’t know anything about softwares.

First, the layout is horrible. The splitter just lets 1/3 of the space for contacts, and it’s not resizable. Plus, there is an annoying ad that fills half of the vertical space. You could have at least made the splitter resizable, make the ad a more reasonable size like in the old version, or at least be able to switch social updates and contacts.

There is “Compact view”, which reproduces the old layout, but scrolling of the contact list is painfull and slow. On a 2.6 Ghz i7 it can’t scroll the list without hanging the application.

Facebook feed: Broken. The information is not retrieved properly. The most recent post is from 12 hours ago (yes 12 hours), while on FB the most recent is 2 minutes ago. I tried with different LiveID’s and different Facebook profiles of different people, always the same, news feed is hours late. Is it because we’re in Canada?

Also, the app does not retain it’s main window state. If a user maximizes the window, it reverts to it’s restored size every time the user reopens the main window. Not a big issue but annoying.

Tray Icon: You didn’t think about the people who got “Combine when taskbar is full” set in Windows 7. Most people don’t want Messenger to be in the taskbar all the time. Yes there is Vista compatibility mode, but it stil doesn’t work the same, and most users don’t know about this.

Handwriting: Why have you removed this feature?

No display name. Display picture is a hassle.

Blocked contact: Now it is “Appearing Offline to”, but the new feature is not clearly advertised to the user, so now everyone complains they cannot block contacts anymore and don’t know about its new replacement (even though appear offline does not block IMs)

Photo Gallery: We cannot fix a photo anymore without having to go through to the gallery. This is time consuming and unproductive when browsing photos within Explorer. I know this is not related to Messenger, but still.

Yes there are new nice features, like Facebook chat, animated listview, etc…, but the removed features and the annoyances this new version brings makes it barely usable.

I usually like Microsoft software and tend to recommend it over third-party software, but not Windows Live from now on. I think you messed up with this new version. It’s the Vista of Windows Live. All people I know who tried it don’t like it. Hope you provide a SP or an update quickly because people won’t wait for Messenger 2013, they will switch to something else.

Thank you and I hope my feedback will be heard. And this feedback is not just what I think, it’s what most of the people I know think, believe me. Thank you.

Ma ei tea veel, mis ma nüüd ette võtan. MSN Live!, mis on minu jaoks lahutamatu osa messarikasutusest, annab Live 2011-ga ühilduva versiooni välja alles detsembri alguses. Ma ei ole eriti veendunud, et ma lihtsalt nende uuendustega lepin ja neid lõpuks hindama hakkan. Mulle lihtsalt ei mahu pähe, miks Microsoft sunnib mind kasutama teisi kliente, tehes enda oma tarbimise lihtsalt võimatuks. Analoogide puudus seisneb aga selles, et kui Microsoft teeb oma messariserverites mingi väga olulise muudatuse, siis teistele teenusepakkujatele on ta vastava info jagamisega enamasti üsna kitsi, mistõttu teised kliendid kipuvad sageli olema teatud funktsioonide osas veidi vigased. Kliendivahetusega kaotaksin ma ka oma ulatusliku emotikonikollektsiooni. JÄLLE. No ma ei taha, noh!!! Aga ma olen sunnitud seda kaaluma, sest Live 2011 on tõesti äärmiselt rõve ja kasutajavaenulik.

Ma soovin, et Microsofti tootearendajate tööruumides oleks kohustustlik 3×6 meetrit plakat:

IF IT WORKS, DON’T FUCK WITH IT!!!

EDIT: Ei suutnud seda õudust taluda, läksingi taas aMSN-i peale üle. Soovitan soojalt teil sama teha.

Responses

  1. microsofti kohta oskan soovitada ainult seda, mida ma ise olen aastaid praktiseerinud – hoia uuendustest võimalikult kaugele nii kaua kui annab. nii ma näiteks suutsin vistat täielikult vältida. alles siis kui muu maailm on windowsile järele jõudnud on mõtet uuendustega kaasa minna.

    • Kahe otsaga vorst, osad uuendused on päris mõistlikud olnud. Vista oli muidugi üks paras katastroof… aga mis MSN-i puutub, siis mingist hetkest ei lase MS enam vana versiooniga sisse logida ja ongi kellad.

  2. Kusjuures mitte ainult Windowsi uuenduste lisamisega tuleks viimase piirini viivitada. Üldjuhul järgigi seda kreedot, aga mingil hetkel mingil põhjusel (vist igavusest) uuendasin Firefoxi ja see raip keeldus hoobilt vanade toredate adblock lisadega koostöötamast. Järgnes pikem sobiva asenduse otsimine, aga senine blokitavate objektide nimekiri oli nüüd ikkagi kadunud. Otsast peale kõik…
    Vana ja sissetallutud king on ikka mõnusam kui uus ja läikiv :o)

    • Mul on praegu FF 3.6.11 ja sellega töötavad nii Adblock kui ka kõik muud lisad… Mis versioon Sul on?

  3. Juh, eelmine oligi mul 3.6.10, nüüd on 5.0 ja juba ajab nagu uni peale, et tee appdeit. Pigem lähen võtan selle teavituslinnukese maha ja nõkitsen praegusega edasi kuni täitsa ära aegub 🙂


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

