Posted by: rojukene | oktoober 8, 2010

Kudumismaniakk

Mulle meeldib eputada, mistõttu on täitsa imelik, et ma senini polegi veel siia ühte pilti üles riputanud. Nimelt toimub praegu kudumisaktsioon, mille tulemid saadetakse kingitusena neile meie kaitseväelastele, kes jõulud Afganistanis veedavad. Ma muidugi lasin ka varrastel vehelda ja kudusin elus esimest korda kindakirja.

Now I’m hooked. Kirjakudumine on uskumatult äge! See nali läheb mul veel kordamisele 🙂 Endale peaks ka mõne paari kuduma ju…

Aga nüüd siis see pilt, millest ennist juttu oli:

Nii nummid 🙂

Veidi konarlikud nad on, aga ausad ja maavillased 🙂

 

Responses

  1. Kirjakudumine rokib!
    Koekirjad on ka toredad 🙂
    Mul on vaja üks kampsun ära lõpetada ja siis tahan kirjaga sukki kuduma hakata. Kunagi…

    • Jaa, sellise mustriga sukki tahaks küll… Miks mul on ainult kaks kätt, nüüüh!

  2. Puhas ilu. Võhiku küsimus, kas sel mustril mingi huvitav vanarahva-aegne nimi ka on?

    Sukkadest rääkides, kunagi sattusin netis juhuslikult põlvikutele, mille peale lihtsalt sulasin ära arvuti taha. Nohjah, enne… ee… enne tuleb In Extremo Eestisse, kui ma sihukese projekti ette julgen võtta. Kunagi, jah, kunagi… 🙂

    • Paistu kassikäpamuster on see 🙂

      ja need põlvikud on OMFG MUST HAVE!

  3. selliste sukkadega peavad eriliselt pikad peenikesed koivad vist olema, et ok valja naeks 😀 muidu on nagu tiiu talutytreke kulbikest liigutamas pakud all?

    • Noh, üks moodus teada saada… Kui ma ükskord jõuan selleni, et ma nad omale ära koon, eks ma siis panen kindlasti siia pildid kah.

  4. Ja mis Tiiu Talutütrekesel häda on?

  5. Ega otseselt ei olegi. Aga olgem ausad – kysi (voi veel parem testi) mistahes naiselt, kas ta votaks komplimendina vihjet sarnasusele pakujalgadega tiiu talutytrekesele voi mitte 😉 Tanapaeva ilustandardid on pisut teised, tahame voi mitte. Kunagi oleks kondiste jalgadega neiu samavaarse suhtumise osaliseks saanud nagu tiiukene tana.

    • Eks ilu on ikka vaataja silmades. Mulle ei mahu lihtsalt see hästi pähe, et miks siin viimasel ajal mingi trollide paraad käib – “omg ur fat lol”? Ma juba ammu tean, aitäh.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

