Posted by: rojukene | august 29, 2010

Kas ma ikka tahan teada, mida mu alateadvus mulle öelda üritab?

Tuli just meelde, mis ma unes nägin. Vahelduse mõttes oli päris tore öö, ei näinudki mingisugust totaalset ja masendavat jura unes… Kuigi jah, paras midakeppi?-efekt oli siiski 😀

Nimelt. Olin mina siis päriselt daam, mitte see praegune kõikvõimas mehelik piff. Ja ma ostsin omale valge hobuse (sic!), kellega kaasa tuli indiaanlasest (!) ori (!!!) õ___Õ Kui nüüd sedapidi lahkama hakata, siis… kas see peaks tähendama, et “sitta sest printsist, andke mulle hobune”???

Umbes sihukesed olidki 😀

Igal juhul tuli see 2 ühes diil mulle paraja ootamatusena ning endale omase stiilitunnetusega vahtisin siis tüüpi algul nõutu näoga ja küsisin: “Do you know how to ride?” Mees suht-koht facepalmis selle peale muidugi xD

Ja siis läks unes vahepeal 10 aastat edasi. Ja nii oligi – mina olin rikas valge naine, hobuse asemel oli ilmunud koerake (wtf?) ja indiaanlasest ori oli jätkuvalt minuga. Ja elu oli päriselt ilus – ma olin kõigega rahul. Oma orja suhtusin ma siis nagu lihtsalt alluvasse, kes mind abistas kõiges, milles mul vastavat abi tarvis läks ning ma olin õnnelik.

Et nagu… misasja? 😀

Responses

  1. Sa nägid unes keskmise inimese unistuste abielu – indiaanlasest ori sümboliseeris ju ilmselgelt abikaasat ja hobune oli … hobune? 😀

    • Vat ei teagi nüüd. Mingeid romantilisi või siis lihalikke tundeid meie vahel nagu ei olnud, mulle tundub. Ja hoolimata muljest, mida ma jätta võin – mees, keda ma saan igatpidi käsutada, ei paku mulle pikemas perspektiivis mingit huvi nii ehk naa. Mul hakkab lihtsalt igav 😛

  2. Ngh, Barbara Cartland vorbiks siit kohe 3-osalise armastusromaani valmis. Uus-Inglismaa rikas neiu, kelle perekond hukkub traagilises laevaõnnetuses, kellest saab mõisa & maade ainupärija ja kes oma perekonna maad maha müüb, sest “tal on liiga valus kõndida nõmmedel, kus ta jalutas koos isaga” ning kolib kuskile Lõunasse ja ostab endale hiiglasliku lõuna-stiilis mõisa e. röögatu suure rantšo, kus on a la 2000 lehma ja sitaks hobuseid, orjapidamine on veel Lõunas muidugi täies jõus + indiaanlased on kõnts, siis kukud ratsutamas käies hobuse seljast maha, kohalik indiaanišamaan ravitseb sind, sa tunned sugulussidet suure valge hobusega ja indiaanlastega, hängid seal, ostad selle hobuse ja siis armud indiaanipealiku noorde poega, päästad ta elu ning noormees, kes sinust lummatud on ja end sinu ette heidab küpse õunana, tuleb sinuga rantšosse tagasi ja teil on Keelatud Armastus.

    Nahhui, ma peaks USAsse kolima ja oma andeid seal realiseerima, seal on sellisele pasale sitaks ostjaid, varsti oleks ma ise suures rantšos ja sööks mõne lihaselise Kotkapoja kõhult viigimarju.

    • Ma mõtlesin ise ka, et peaks mingi siukse asja valmis vorpima, äkki saaks pappigi veel. No et “kuuvalgus paitas tema nõtket tiigrikeha” ja “tema meheau oli tegudeks nii valmis, kui veel olla saab” ja “magusa ohke saatel vajus ta tõmmu pikajuukselise noorjumala käte vahele”…. nii vä?

  3. Mhmh… Ronkmustad juuksed küütlesid tähtede paistel, kui ta Evelyni/Alexandra/Erini näo õrnalt oma päikesest põlenud pihkude vahele võttis ja…

    • …and she felt like she could die – if only this moment would last for ever and ever… But then he farted.

  4. xD

  5. Nüüd kaasame projekti veel Fabio ja ongi täiuslik.

    • Okei, aga ainult siis, kui ta meile peale maksab…

  6. “2 poolpaljast tölli preerias, valge hobune peale selle” – Nirti & Roju

    Jõuab lettidele järgmise aasta lõpul.


Räägi mulle midagi...

Kategooriad

