Posted by: rojukene | august 24, 2010

Tagasiside

Ühe kursuse käigus õppisime muuhulgas andma grupile tagasisidet ning selle jaoks kasutati nn lipikuharjutust. Lühidalt – igaüks pidi teiste kohta kirja panema midagi positiivset ning midagi sellist, mida teine võiks enda juures muuta. Harjutust tehti kaks korda – esmalt siis, kui olime üksteisega alles äsja kohtunud ning teist korda kursuse lõpus. Ilmselt on see postitus mulle endale jupp maad põnevam kui selle blogi lugejaskonnale üldiselt, aga ajaloo tarbeks panen ma need iseloomustused siia ikkagi. Muide, kui midagi head veel leiab, mida võhivõõra kohta lambist öelda, siis väga keeruline on ülipõgusa kohtumise järel teda kuidagi objektiivselt kritiseerida… Kursuse lõpus oli see osa juba palju kergem 😛

Esimene kord:

A:
+ Mulle tundub, et sa oled otsekohene inimene. Ütled välja oma arvamused ja mõtted. Usun, et saadad korda suuri tegusid.
– Oled karmima stiiliga ja ilma suhtlemiseta arvaks, et oled veidike mitte just ülbe, aga liiga realist.

B:
+ Mulle meeldib Sinu emotsionaalsus, rõõmsameelsus ja avatus.
– Mulle meeldiks, kui Sa oleksid punase peaga.

C:
+ Mulle meeldib sinu juures see, et oled rõõmus, positiivne, teed konstruktiivseid märkusi.
– Minu arvates võiksid sa natuke vähem irooniat kasutada.

D:
+ Mulle meeldib Sinu avatud loomus ja enesekindlus.
– Minu arvates võiks Sa enda suhtes rohkem hoolivam olla (suitsetamine).

E:
+ Mulle meeldib sinu juures see, et sa oled eluterve ellusuhtumisega, sul on vahvate nimedega sõbrad ja sul on oma blogi, kust ma saan sinu kohta rohkem lugeda ja sind paremini tundma õppida.
– Minu arvates võiksid Sa parem olla suitsetamise mahajätmisel.

Kursuse lõpus arvasid nad minu kohta nii:

A:
+ Põhjalik, naljaka jutuga, oskad olla tõsine.
– Liiga pikalt kirjutad.

B:
+ Positiivne ja jõuline natuur. Rõõmsameelne ja tundud pedantne. Sinu kriitika on enamasti asjakohane ja viib edasi.
– Mõnel hetkel tundud natuke tõrjuv ja üleolev, aga see on vist ainult fassaad 🙂

C:
+ Toetav, sõbralik, heade ideedega.
– Ära lase ennast tanki panna.

D:
+ Näen Sind väga enesekindla ja julge inimesena.
– Usun, et saad veelgi paremini varjata dominantset käitumist, kui keegi teine on nt “grupijuht” 🙂

E:
+ Sellisena näen ma sinu tugevaid külgi: rahulikkus, asjalikkus, julgus, konkreetsus, sõbralikkus/sallivus (igatahes mitte vaenulikkus).
– Ma usun, et selles saad sa parem olla: ära arva, et küsimused sinu seisukohtade osas on automaatselt mõeldud nende õõnestamiseks.

Ja grupiõpetaja märkmetest tuli välja järgmine iseloomustus:

Kristina võtab vastutuse nii iseenda kui arengu ees, teab oma toimimistingimusi ja püüab neid sobitada oma töötingimustega, näitab üles initsiatiivi ning osaleb aktiivselt ülesannete lahendamisel.
Kristina saab arendada oskust ülesannete reguleerimisel.

Responses

  1. “Ära lase ennast tanki panna.”

    ??? 😀

    • Tanki lükkama = kedagi keelitama midagi enda eest tegema.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

