Posted by: rojukene | august 24, 2010

Paar pilti kah

Kui ma vahepeal Tallinnas olin, tegin ma mõned klõpsud, mida ma tahan siin ka jagada.

Eriti nummi kuul 🙂

Mõne inimese köögiaknast avaneb ikka kadedusest roheliseksajav vaade 🙂

Ülikaunis poose 🙂 Tähele tasub panna ka akna alumist nurka...

Sellised me olime - Maali ja tema 8 nonkonformistlikku pattu 🙂

Pulmapildid tulevad ka kunagi, aga enne pean ma ühe filmi veel täis pildistama ja laskma nad ära ilmutada 😛 Vanakooli tehnika rõõmud. Ja noh, need fotod tekivad siia muidugi juhul, kui neist midagi üldse välja on tulnud.

Responses

  1. Kas sa seda nirtit tead? mingi nirti vms. mingites ringkondades on juttu temast kui kollabeerunud emost. :S mingi imelik teema, mõtlesin, et võibolla sina oskad seda millegagi seletada, sul enemasti siin ikka kõigele ratsionaalsed seletused ja vastused. 😛

    • Ee… et nagu… misasja?

      Ära enam peale võta, nii igaks juhuks…

  2. Noo ei, ma ei ole üldse midagi võtnud. Ma tahtsin lihtsalt teada, miks inimesed röögivad, et see Nirti kollabeerunud emo on? Ja ei osanud teistelt küsida. Sul äkki mõni loogiline seletus, nuputamisülesanded ju meeldivad. Enne just kiideti siin müni aeg tagasi su loogilist mõtlemist! Oleks huvitav teada su arvamust. Thats all,.,.

    • Ei noh… see küsimus on lihtsalt kuidagi väga ebaeetiliselt sõnastatud. Jah, Nirti ei ole minu jaoks tundmatu isik, aga ma ei näe mingit vajadust hakata anonüümsele võõrale tema olemust lahkama.

      Ja “inimesed”, kes näevad vajadust närida kellegi kallal, keda nad isegi ei tunne, on lihtsalt kontingent, kellel on liiga palju vaba aega ja liiga vähe oma elu. Parim vastus, mis ma anda saan – me mõtleme Nirtiga paljude asjade koha pealt ühtemoodi.

  3. Aha…No selge. Mina ei ole kellegi kallal närinud, mind huvitas, miks temast nii räägitakse kuna olen tema blogi lugenud. Ja kuna sina tulid ka selles seltskonnas jutuks siis mõtlesin, et küsin, kas sa oskad seletada, miks ta kollabeerunud emo on. Võibolla see tuleneb tema välimusest, ma ei tea?!

  4. Teada sain! Ja sain ka teada, miks sinu nimi temaga seoses jutuks tuli! Ja mingi kaaluteema oli ka…Nii, et ei mingit närimist, oligi selline asi.

    • Heh, no selge. Ja kas äkki valgustad mind ka, mis põhjusel siis mina jutuks tulin?

  5. Jaa, et täiesti normaalne sõbralik vestlus oli, kedagi räägitud halvasti taga. Aga see jutt oli ainevahetusest, võrdlusena sinu ja Nirti ainevahetuse kiirus, kui palju kaloreid tarbitakse ja kui tihti tualetis käiakse, ja et mõnel on kiire ainevahetus ja mõnel aeglasem. Ilmselt pärineb sellekohane info ju sult endalt, et tead vast isegi millest täpsemalt jutt?

    • õ_______________Õ

      Teemaks oligi “staarblogijate sisetorustiku kiirus”?!?

      Kui võib küsida, siis kes seal seltskonnas oli, äkki ma saan siis väheke paremini pihta asjale…?

  6. õ_Õ

    Einoh, eks me peame siis Rojuga kirja panema hakkama millal sital käime & siis “kollabeerume”.

  7. Ei ei, mitte staarblogijate, vaid emode vist. Ma ei tea, mingist Vassist või kellestki räägiti ka. Temal olevat olnud mingid sooleparasiidid ja seetõttu kõht lahti ja pidavat kaalust palju kaotanud olema. Ma ei ole ka päris kindel, aga minu arust oli juttu sellest, kas sellist tõõpi riided sobivad paksudele või peenikestele ja sealt läks jutt kaloritele. Aga see kollabeerumise teema olevat juba vana teema, ja sind ei pidavat puudutamagi eriti. aga ma ütlen veelkord, sõbrtalik vestlus oli, ei midagi halba..Ainus, mis silma torkas oli see, et sa pidavat kaloreid lugema? seda ma nagu väga ei uskunud, kuigi oleme vaid paar korda kohtunud!

    • Failtroll fails at trolling…

      Me oleme kohtunud? Tõesti? Uskumatu.

  8. mis troll? ma ei öelnud, et sa troll oled ju…lihtsalt ei tundu ju, et paks inimene kaloreid loeb…sa ei ole troll…ja nirti kõhulahtisusest räägiti rohkem ju nagunii….

  9. minu teada see nirti naljutab ennast. nahk pidi lodev olema ja keha lotv. ara sina kyll hakka nii tegema. ennem ole paks kui vedel!!!

  10. […] https://rojukene.wordpress.com/2010/08/24/paar-pilti-kah/ janno […]


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

