Posted by: rojukene | juuli 21, 2010

Kiired ajad

Mul on tegelikult varsti juba ilge tahtmine jälle kuskil tööle hakata, see vaba inimese elu on neetult väsitav 🙂

Kirjutusjärge ootab üks nädalalõpp Kauksis koos ägedate piltidega ja võib-olla avaldan mingil hetkel ka eilse päeva huumorit seoses henna ja indigoga mäslemisega, aga see pilt on hetkel lihtsalt märgiks, et ma pole veel päris surnt:

Vigane mälukas puhta ise tegi! Mina töötlesin ainult ääre tumedamaks siin 😛

Kui hästi läheb, näete varsti pildi pealt ka seda, kui imeline punane toon mul nüüd peas on. Kes homme-ülehomme Folgil ringi tuiab, võib ka oma silmaga piiluda, tuleb ainult aeg kokku leppida 🙂 Ja laupäeval on Peipsi Rock Fest, kus ma olen kohal nagu 5 kopikat. Tulge teie ka, ega’s iga päev ei anta 11 bändi 50 raha eest ja tasuta süüa kah pealekauba 😛

Remargi korras lisan veel, et kui eile öösel jälle Saadjärves käisime, oli rannas üks väike jaht ning jahi peal muhe vana, kes meiega kohe juttu tegi ja… no lihtsalt niiii ilus oli seal tähistaeva all ujuda, kui koidukuma juba õrnalt servast paistmas oli. Kui ära hakkasime minema, palus härra kapten, et kas mõni neiudest oleks nii kena ja kraabiks natuke küüntega masti, et siis tulevat hirmus hea tuul. No ma siis ronisin kohe ilusti sinna kõikuvale alusele püsti ja sügasin seda masti, nii et rauapuru lendas 😀 Tuul tuli kah.

Üldiselt – tänavune suvi on lihtsalt hullumiseni lahe olnud ja teine pool sellest on alles ees…

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

