Posted by: rojukene | juuni 4, 2010

Tühi tunne on

Sooned on kuidagi kokku kuivanud ja dehüdratsioon annab jõledalt tunda. Ma olen täna oma toas juba paarkümmend sääske maha löönud, laipadest võib kauni riidakese laduda. Aknad on kõik, muide, kinni. Ja neid raisku tuleb muudkui juurde! Ma ei tea, ilmselt imbuvad tõesti läbi aknaklaasi sisse nigu keravälk… Mul on varem ka surematu putuka keiss olnud, aga see vähemalt ei lutsutanud elumahlakesi välja 😦 Abiks polnud selle koha pealt ka eilne saunaskäik+toorvorstikeste sussutamine (need lambasooles vihmaussi moodi värgindused on jube maitsvad, muide) – kuna vastav geograafiline punkt on enamasti täiesti inimtühi, ei kottinud neid tiibadega värdjaid ükski tõrjevahend ja ilmselt oleks nad ennast ka raudrüüst läbi puurinud. Paksu tsiklitagi alla suutsid nad igal juhul pugeda küll…

Arvestades viimase aja liiklust ja suundi siin blogis – unustage illuminaadid, juudid ja vabamüürlased, see sääseuputus on raudselt sotsioloogide vandenõu! Tegelikult on mul juba korralik kopp ees vastava teema nämmutamisest, eile sai see blogi ligi 3500 klikki ja ma olen sellest numbrist jätkuvalt veidike šokeeritud. Järgmine inimene, kes mulle midagi Jan Husist või Lutheritest rääkima tuleb, saab perfektse huulekõverduse ja sarkastilise märkuse osaliseks. Pistke need teoloogilise maiguga interdistsiplinaarsed dispuudid endale õige…

Selle kõigega tahtsin ma öelda põhimõtteliselt järgmist: ma ei kahetse karvavõrragi teema avalikustamist, kuna on näha, et see läheb ikka väga paljudele ilgelt palju korda. Kalevi alla lükkamine ei tee olukorda ka kuidagi paremaks. Teisest küljest – probleem on eelkõige siiski juhtumis endas, mitte asjaosaliste personaalküsimustes, eks. Aga nagu eestlastel kombeks, on vaja kindlaks teha kõigepealt see, kes on süüdi, ning seejärel viis, kuidas teda karistada. Ma pole veel vist ühtki konstruktiivset ettepanekut kohanud, kuidas edaspidi olukorda parandada, et selliseid juhtumeid vähem oleks… Mitte, et minu blogis paukumine midagi paremaks teeks, aga kas või ajugümnastika mõttes oleks heal meelel ka midagi sellest vallast lugenud. Selge on, et süüdi on siin kõik, mõni lihtsalt natuke rohkem kui teised…

Responses

  1. Ma siis teen ühe teistlaadi kommentaari: nom-nom vihmaussivorstid on küll head.

    • On küll, jaa ^__^

      • Need vihmaussid on surnusõrmed, sinna juurde tasub neid nuudleid võtta, mida surnujuusteks kutsutakse 😉

      • Igasuguseid toredaid toite on veel, kaamlitatt läheks ka raudselt loosi 😉 Ma olin vist üks väheseid, kes seda lapsena hea meelega sõi…

  2. Sääseuputus on maksustajate vandenõu, tüütute putukate arvukus seondub soodsate ilmastikuoludega, laias plaanis kliimaga ja kui me kohe palju makse ei maksa, tulevad aastal 2017 juba sihukesed sääsed, kes ühe sõõmuga tühjaks imevad.

    • *võdiseb hirmunult nurgas*

      Ausõna, kohe hakkan makse maksma! Laske ainult tööle, kooo-heee maksan!!!

    • Ja ma alles nüüd märkasin, et tegelikult oli Su esimene kommentaarikatse spämmivõrku kinni jäänud… jälle need sotsioloogid susserdavad siin!


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

