Posted by: rojukene | mai 31, 2010

Edevuse laada aeg

Polegi endast ammu pilte postitanud. Nüüd saavad inimesed jälle tänaval/kõrtsis/poes/kuskuratiganes juurde tulla ja näpuga näidata, et nää, sa oled ju Roju! Mul on nimelt uus ilus emosoeng, mis vajas ju ometigi kohe jäädvustamist. Rabasin Rita kaasa ja läksime kaunil pühapäevasel päeval Luunjasse reidikaid klõpsima. Ma tegin muidu Ritast ka päris mitu pilti, aga ta lubas minuga igasuguseid õõvastavaid asju teha, kui ma julgen temast kas või ühe tänase foto netti panna. No ma siis ei pane 8)

Üüüüüüüüüüüüüüüüüüülaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar... LOTRi paroodia, teate küll. Ja kui ei tea, siis JuuTuub on olemas.

Tüüne pilk, kaugusse suunatud

Mul käib suunurk vahel ülespoole kah

Inspiratsiooniallikas: 10 Most Ridiculous Black Metal Videos Ever (postituse lõpus on näitlik õppematerjal ka olemas)

Ei facepalmi, sonxi sätin hoopis!

"Mina siin, niisama" = ignoreerin kaadri nimel sääski täiest jõust

Brohviil

Näljane Roju varitseb elupuuokstel kõõludes saaki

Nii, puhume nüüd...

Rita: "Keep blowing!" Roju: XD

Jeeeeee, võililleeeeeeed!

Nii nummid ju...

Ja nüüd lubatud 10 jaburaimat bläkivideot:

Responses

  1. haha, emoroju

    • Olen jah, nii nummi ju 😉

  2. Väga ilusad pildid

    • Aitäh, mulle endale ka meeldivad, jah 🙂


Räägi mulle midagi...

Kategooriad

