Posted by: rojukene | mai 30, 2010

Inimesed on ikka imelikud

Üritan selle Võru üürnikuga täna lepingut lõpetada. Mulle käib närvidele, kui ma saan iga jumala kuu Eesti Energiast ähvarduskirja teemal “makske arve ära, raisk!”, üürirahad laekuvad ka siis, kui jumal juhatab ja ma pole julgenud KÜ käest uurida, kas kommunaalid on makstud. Ükskord uurisin, siis ei olnud. Ja sealjuures pole asi üldse selles, et tal pole raha – korteris elab ta teismeline poeg, ise käib ta Soomes tööl. No ja mina olen töötu, eks, ja pean ta käest iga kuu manguma, et noooh, maksame nüüd ilusasti oma arvekesed ära, eks ole…

No see mutt elab mingis oma reaalsuses, ausõna.

Saatsin talle nädala alguses 2 e-maili teemal “mis kell me pühapäeval kohtume?” Helistada ma talle ju ei saa, sest et mul on ainult see number, mille ta lasi sisuliselt kohe pärast üürilepingu sõlmimist kinni panna. Uut pole ta mulle korduvast küsimisest hoolimata andnud ja kui ma kurtsin, et ma ei saa teda kätte, siis ta väitis, et “Soomes see number ei töötagi”. No ma ei tea, eile oli ta raudselt Eestis ja siis ka ei funganud.

Eile pärastlõunal saadab mulle siis meili, et “kohtume homme kell 10 Võrus”. Ma kirjutasin vastu, et kell 10 ma ei saa, teeme 14-15. Selle peale teatatakse mulle, et oi, nii ei saa ikka, tema peab õhtul kell 21 Soome laevas olema juba! Et ta õde võib ka selle üürilepingu lõpetamisele alla kirjutada.

Mul oli ilge tahtmine küsida, et kas ta suvalist asotsiaali tänavalt ei taha sellele lepingule alla kirjutama panna… Selle asemel surusin hambad risti ja kirjutasin vastu, et “Te saate ehk isegi aru, et õe allkirjast oleks mul kasu juhul, kui ma oleksin selle lepingu sõlminud Teie õega”… On eit, ma ei või. Samuti palusin teda tungivalt nii umbes 5x, et ta mulle eile õhtul helistaks. Et kui ma temast pole täna kella 9-ks midagi kuulnud, siis ma eeldan, et lepingut me täna ei lõpeta.

Noh, arvake ära, kas ta saatis mulle kell 2 öösel meili, et “kohtume homme kell 11” või jah.

KES AJAB NIIMOODI ASJU, AH?

Ja ühtegi tema telefoninumbrit mul jätkuvalt ei ole, eks ma siis palusin teda, et ta käiks aeg-ajalt all vaatamas, kas välisuks on lahti, sest (nagu ma talle juba ka 2x varem päeval meilis ütlesin) minul ju võtmeid ei ole. Nüüd tuli siis kiri vastu, et “aga üks komplekt jäi ju teile!” No üllatus, kui neid 2 komplekti on, üks on üürilise ja teine maakleri käes, siis minu jaoks ju ei jäägi üle! Maakler aga täna hommikul Võrus ei paikne…

Grrrrrrrrrrrrhh. Saaks selle pasaga ühele poole juba. Ja siis ma peaksin teda kuidagi pigistama, et ta võlgnevused ka ära tasuks. See saab lõbus olema…

Responses

  1. Aaahhh, t*ra, värdjas! Nii närvi ajab juba sellise asja lugemine!!
    Sa peaks kindlasti välja uurima, kui suured kommunaalide jms võlgnevused kokku on + siis üür ja elekter jne, sest nt kommunaale ju hakatakse ikka otse sinult nõudma, mis sest, et tema elas ja tema kulutas.
    Põhimõtteliselt on sul võlaõigusseaduse järgi õigus tema korterisolevaid asju panti võtta, kuni ta raha ära maksab ja kui ei maksa, siis võid need põhimõtteliselt maha müüa.
    Sul tagatisraha ikka oli?

    • Lepingu lõpetamisel kirjutasin sisse punkti, et ta kohustub maikuu kommunaalid tasuma 20. juuniks. Maikuu üüri osas hakkas ta alguses ajama, et see on ju makstud, aga kui ma talle ikka väga veenvalt silma vaatasin ja seletasin, mis aegadel ta mulle üüri maksnud on, siis ta lõpuks leidis, et oih, uups, see oli vist maakleri vahendustasu tookord… ja maksis üüri sulas ära. Tagatisraha oli küll, kuigi kommunaalide arve on ilmselt suurem kui see summa. Ja ma kavatsen talle igatahes senikaua pinda käia, kui mai kommunaalid ka makstud on. Kirjutan kas või ta postkasti ääreni täis, kui muidu ei saa.


  2. Maksekäsu kiirmenetlus

    • Jees, olen sellest võimalusest teadlik. Ma esialgu loodan, et ta maksab siiski niisama ära. Aga kui ei, eks ma siis lähen seda teed.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

