Posted by: rojukene | mai 22, 2010

Kuradima kevadrõõmud

Kell on pool seitse laupäeva hommikul. Kell 10.15 algab üks eksam. Arvake, kas see jobu, kes siin pläkutab, on täna öösel maganud? Loomulikult on õige vastus “ei” – mu tuba on liiga palav (mis siis, et aken on lahti) ja siin on sitaks liiga palju sääski (sest aken on lahti). Äärepealt oleks mingisugused 4 tundi vast ikka välja venitanud, kui ma poleks ennast kogemata natuke valesti keeranud. Nimelt sättisin ma eile öösel oma voodi kohale baldahhiini, et magada saaks. Sihukese ilusa, mustast loorist ja helmestega. No ja täna siis kruttisin ennast täpselt uinumise momendil nii, et selle ava lehvis ikka sajaga kahte lehte lahti… ja siis oli see kuradi vereimejate hord in corpore seal sees kah.

Mõõt sai täis. Tulin üles, tegin arvuti uuesti lahti, käisin duši all… Nüüd mõtlen, et võtaks kaasa konspekti ja fotoka (selle filmiga) ja läheks kuhugi värskemasse õhku veel asju üle lugema. Hommikukohvi kodus niikuinii juua ei saa, kuna kohv on loomulikult otsas.

Päevaste plaanidega kisub veidi nihu, aga vast annab ikka natuke ringi mängida… Pärast eksamit prooviks ikka korra silma looja lasta nimelt. Mine tea, äkki õnnestubki.

Responses

  1. saadan sulle oma parooli, sest ma ometigi tahan sinuga m6ttetut igavat arutelu jagada

    v6ta heaks

  2. suure t2hega ikka peab see olema, ma ei tea, kogemata vist panin suurest austusest suure t2he


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

