Posted by: rojukene | mai 12, 2010

Hilinemisega, aga siiski…

…jõudsin ka mina “Avatari” vaatama. Ikka nende spetsprillidega, mis panevad filmi ekraanilt saali voolama. Sisust jahuda ei näe mõtet, aga ütlen vaid nii palju, et:

  • liitrine Coca ja 3 tundi kinosaali – polnud sellist tunnet ka, et tahaks keset filmi vetsu minna
  • 3D-kino on lihtsalt haigelt lahe
  • Pandora floora ja fauna võtsid lausa hinge kinni
  • mis siis, et süžee pole eriline šedööver, pool filmi oli silm ikka pidevalt kergelt niiske

Tavalises versioonis ma ei tahtnudki seda näha ja kuna ma pealinna eriti ei satu, siis olin juba kogu üritusele käega löönud. Et niikuinii mingisugune hullult üleshaibitud värk, mis osutub täielikuks jamaks (vihje: Twilight). Boy, was I wrong 🙂 Aga nüüd on Tartus ka imepilti võimalik näha, nii et kes veel pole läinud – vutt-vutt!

Ja tegin endast kohe kohustusliku avataripildi ka:

Mitte just kõikse kaunim Na'vi, aga käib kah

Ennast saab siniseks teha siin.

Responses

  1. Yay :D:D:D

    thats all I have to say atm XD


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

