Posted by: rojukene | aprill 12, 2010

Kevaaaaaaad

Uskumatu, aga tõsi. On täitsa tulekul teine. Esimesed liblikad on juba ammu nähtud – päeval on nad kirjud ja öösel valged. Ma tean, ma seda teist poolt just kontrollisin. Tartu kevadööd on nimelt liiga ilusad selleks, et neid arvuti taga maha molutada ja seetõttu saigi ühe sõpsiga paar tunnikest mööda jõeäärt jalutatud. Mööda jõe mõlemat äärt, kui täpne olla, sest kesklinna kandis on meil õnneks sildu nagu muda.

Leidsime tee pealt sõbra kah.

Sihukene sõber oli.

Kuna mul on enamasti väga soojad käed, muutus ta üsna kiirelt päris vilkaks 🙂 Üheainukese klõpsu ma temast saingi, sest teise ajaks oli ta end juba piisavalt kuumutanud, et kiirelt mu jopevarrukasse peitu pugeda. Kuna ma olen teadupärast väga kalgi südamega inimene, ei lubanud ma tal siiski oma jopesse elama jääda ning raputasin ta varrukast peo peale ja jätsin tee kõrvale maha. Vähemalt on väiksem võimalus, et keegi temast üle sõidab… Kui me ta leidsime, oli ta igatahes juba piisavalt jahtunud, et ta ei jaksanud eriti edasigi astuda. Saba ta õnneks ei kavatsenudki küljest ära visata, nii et ju ma talle stressi eriti ei tekitanud 🙂

Hiljem nägime botaanikaaia kõrval tänava peal üllatavalt rasvast konna, aga see elukas oli veel vägagi liikumisvõimeline ning seetõttu ma leidsin, et teda “päästa” pole mõtet 🙂 Oleks bot-aia müür madalam, oleks võinud ta sinnagi sokutada või noh, kas või värava vahelt sisse pista, aga kuna ta ei ilmutanud just liigset apaatsust ning ta hüpped olid päris võimsad, kartsin ma pigem, et ta hüppab mul peost välja ning saab veel asfaldile kukkudes haiget.

Ja ühe eriti tolmuse auto peale kirjutasin nimetissõrme abil ning samal ajal originaalsusest lausa pakatades lause “TAHAN DUŠI ALLA…”

Muidu… muidu on “öhh”. Mõni päev lihtsalt on selline, et ei tasu voodist välja tullagi. Näiteks möödunud neljapäev oli sihuke. Detailidesse laskuda ei viitsi ja tolle hetke suurim mure on ka nüüdseks lahendatud, aga päeva üllataja oli igatahes üks purihammas, mis otsustas keset söömist pooleks minna. No mitte päris pooleks, aga päris suur tükk tuli küljest ära… Varem korduvalt parandatud kah ja mul on üleüldse nõmedad hambad, aga no ikkagi. Suxx0rz. Peaks 5 tunni pärast ärkama ja hambaarstile helistama, et aeg kinni panna… ainult et sisehääl ütleb mulle millegipärast üsna veendunult, et ma ei ärka kell 9 hommikul.

Räägi mulle midagi...

Kategooriad

