Posted by: rojukene | aprill 6, 2010

Vist normaliseerub varsti

Minu unetsükkel nimelt. Kell on kuus hommikul ja ma pole veel magama läinud. Varsti jõuan selleni, et ma lihtsalt teen tirilimps-poolteist ja jätan ühe öö vahele. Siis võiks ju lootust olla, et äkki suudan ma kuidagi ka ülejäänud maailmaga sama sammu astuma hakata…

Ega mul praegu kah und ei ole. Aga ma lihtsalt lähen ja proovin pikali olla. Kui väga igav hakkab, siis katsetan seda öö vahelejätmise varianti juba täna…

Responses

  1. Hahahaa – ma mõtlen juba viis aastat nii. Kohe-kohe olen maailmaga ühes graafikus. Ülehomme ehk. Hiljemalt järgmisest nädalast. 😛

    Welcome!

    • Eks ole! Mulle endale isegi sobiks, aga miskipärast teised ei taha end minu järgi sättida. Sitt lugu on selles, et ma pean laupäevaks asja korda saama, kuna mul on tarvis hommikul päriselt vara ärgata ja autoga mööda maanteid ühele Tähtsale Koosolekule ja tagasi nühkida. Rööösk.

  2. Oijaa, tell me about it. Ma vahel üritan olla tubli ja juba kell neli magama minna.

    • Aga öösiti on ju niiii palju meeldivam asju teha…

  3. http://www.kuro5hin.org/story/2002/4/15/103358/720

    • That’s… scary.


Räägi mulle midagi...

Kategooriad

